ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

دستبندهای مغناطیسی بایو اکسل

دستبندهای مغناطیسی بایو اکسل

بایو اکسل با ترکیب روش باستانی درمان مغناطیسی با آخرین تکنولوژی مادون قرمز، محصولات متنوعی را با ویژگی هایی از قبیل توجه به زیبایی و سلامتی برای استفاده افراد مختلف ارائه می کند . این مزایا شامل موارد زیر است:

• فعالسازی یون های منفی در بدن و در نتیجه افزایش گردش خون

• دفع یون های مثبت ساطع شده از محیط های مصنوعی

• کمک به دفع مسمومیت بدن با از بین بردن مواد زائد

• ا فزایش سوخت و ساز بدن و افزایش سطوح انرژی

• متعادل سازی بدن


مگنت های بایواکسل:

درتمام محصولات بایواکسل مگنت های طبیعی نئودیمیم با قدرت 3000 گاوس موجود میباشد . مگنت های نئودیمیم آهن رباهای خیلی کمیاب و خیلی قوی موجود در زمین هستند که میتوانند اجسام مغناطیسی چند برابر اندازه خود را جذب کنند. این مواد قوی ترین مگنت های کمیاب در زمین هستند.


مغناطیس درمانی چیست؟

مغناطیس درمانی یک روش مطمئن و بی ضرر برای استفاده از میدانهای مغناطیسی برای بدن به جهت کسب اهداف درمانی می باشد.

از این روش می تواند به صورت مستقل یا همراه با درمان حاضر استفاده شود ،مغناطیس درمانی می تواند یک راه موثر برای به دست آوردن آرامش در دردهای مفاصل ،التهابها و سفت شدن عضلات باشد.

در طول چند دهه اخیر ثابت شده است که در بسیاری از فرهنگها مانند چین باستان ،یونان و مصر از مغناطیس برای کاهش درد و دیگر علائم بیماری استفاده می شده.اگرچه میزان و وزن مغناطیس موجود در آن زمان استفاده از مغناطیس را کاری دشوار ساخته بود.امروزه مواد قویتر و کوچکتر منجربه استفاده محصولات درمانی مغناطیس مدرن شده که درحال حاظر بیش از120 میلیون نفر در سراسر دنیا از این محصولات استفاده می کنند.


تاریخچه ی طب مغناطیس :

200 سال قبل از میلاد مسیح یک فیزیکدان یونانی در می یابد استفاده از آهن ربا در کاهش دردهای موضعی تاثیر مثبتی دارد و در پیرو آن اشاره شده که ابن سینا نیز در دردهای مفصلی از مغناطیس درمانی استفاده می کرده است . جالب اینکه در زمانهای قدیم کسانی که دچار غش می شدند دور آنها خط فلزی می کشیدند.

در همین عصر خودمان نیز بارها دیده و یا شنیده ایم که کسانی که دچار هیجانات عصبی و شوک می شدند طلا را به داخل آب می انداختند و بعد آب را به خورد طرف می دادند ! باید به اطلاع شما برسانم که در همین الان نیز در ژاپن لیوانهایی هست که آب را یون دار می کند که افراد آب آشامیدنی خود را توسط این لیوانها می خورند . مثال ها فراوانند که در حال حاضر در حال تحقیق هستیم و … بهر حال طب مغناطیس بعنوان یک متد مکمل ( نه درمان ) و بدون زیان استفاده می شود و جالب است بدانید که طبق آمار 140 میلیون نفر تا به امروز از مغناطیس درمانی استفاده کرده اند که 80 درصد آنها جواب مثبت گرفته اند.



به هر حال چندی از آثار روش یونهای شارژ منفی در روی بدن انسان را می توان ثابت کرد عبارتند از:

کاهش ضربان قلب و فشار خون – افزایش حجم هوای وارد شده به ریه ها در هر تنفس – تاثیر بر غدد درون ریز (غدد تولید کنندة هورمون) تاثیر بر ریتم ها و امواج طبیعی مغز- یون های مثبت به محض ورود به بدن شارژ منفی داخل خون را کم می کند و این یعنی چسبندگی داخل سرخرگ و کاهش جریان خون ، تقابل آن با یون منفی یعنی بهبود چرخش خون و جابجایی اکسیژن یعنی کمک به متابولیسم بدن ، یعنی جلوگیری از هدر رفتن انرژی و همة اینها یعنی احساس آرامش بیشتر و انرژی بیشتر.



نتیجه گیری:

انواع محصولات با انرژی بیولوژیک بایواکسل می توانند به بهبود بالانس های مغناطیسی بدن کمک کرده، سوخت و ساز و انرژی را افزایش داده و به گردش خون و بسیاری از موارد حیاتی دیگر بدن کمک کند.


برای کسب هرگونه اطلاعات بیشتر و یا

سفارش خرید با ما تماس بگیرید

***********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: دستبندهای مغناطیسی بایو اکسل
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :