ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

دستگاه انحراف سنج گمانه

MDBSS سیستم کامل پیمایش (انحراف سنجی) گمانه در شرایط بعد از حفاری است که شیب و آزیموت گمانه را با بیشترین دقت، همراه با بررسی کیفیت داده ها در محیط های غیر مغناطیسی ارائه می دهد.
انحراف سنج طراحی شده شرکت ثمین الکترونیک، با نام تجاری MDBSS بر پایه سنسور های Force Balanced MEMS وFluxgate Magnetometer تولید شده است. اطلاعات خام دریافتی از 7 سنسور موجود درMDBSSتوسط پردازشگر پیشرفته این دستگاه دریافت و در هر ثانیه 125 داده را پردازش و ذخیره می کند. این سیستم شیب را با دقت 0.01 درجه ، آزیموت را با دقت 0.5 درجه ارائه می کند.
MDBSS شیب و آزیموت گمانه را در نقاط مختلف اندازه گیری و در حافظه داخلی خود ذخیره می کند. پس از بیرون آوردن دستگاه از گمانه داده ها از طریق سیستم بی سیم پر سرعت به لپتاپ انتقال یافته و در نرم افزار MDBSoft که به منظور بررسی کیفیت و دقت داده ها طراحی شده است پردازش شده و در نهایت شیب، آزیموت، اطلاعات جغرافیایی (طول و عرض و ارتفاع) ،دما، چگالی و شیب میدان مغناطیسی به همراه نمودار کیفیت داده ها به صورت دیداری ارائه می گردد.
MDBSS در تمامی جهت ها، و در تمامی محیط های غیرمغناطیسی از جمله گمانه های پرده های آب بند سد و ...کارآیی دارد. با MDBSS امکان انحراف سنجی تا گمانه های 1000 متری بدون نشت آب داخل سوند امکان پذیر است.
DBSS نسبت به دما و عمق نمونه برداری حساس نبوده و در شرایط مختلف دمایی و در عمق های بالا , شیب های عمود؛ داده ها را با همان کیفیت و دقت ارائه می کند.

امکان جبران سازی داده ها در محیط های دارای اغتشاش مغناطیسی
بررسی کیفیت داده ها از نظر تاثیرات مغناطیسی
مناسب برای انحراف سنجی گمانه های پرده آب بند سد
انحراف سنجی گمانه های عمود
کار در تمامی جهات
دقت بالا
کاربری آسان
2GB حافظه داخلی
ارتباط بی سیم از طریق بولوتوث
عدم وابستگی دقت به عمق و دما
نمایش سه بعدی مسیر حرکت

تلفن: ******** 31 98+
کارشناس واحد ژئوتکنیک: 3480866 910 98+
ایمیل:[email protected]
وب سایت:www.saminelectronic.ir

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان اصفهان
آدرس :  استان اصفهان - اصفهان
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: دستگاه انحراف سنج گمانه
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :