ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

دستگاه سانترال مدل KX-TDA100

دستگاه سانترال مدل KX-TDA100

مرکز تلفن دیجیتال، با قابلیت پشتیبانی از خطوط 4 و 5 رقمی با 6 جای خالی برای نصب کارت این محصول مناسب افرادی است که تمایل به گسترش سیستم کم ظرفیت مجموعه خود دارند
دستگاه سانترال KX-TDA100 جزء مراکز تلفن پر ظرفیت به حساب می‌آید. در ابتدا لازم است به شرح و بررسی واژه دستگاه سانترال پرظرفیت بپردازیم. این سیستم مخابراتی و ارتباطی دارای گنجایش و ظرفیتی بیشتر و فراتر از سیستم‌های کم ظرفیت است به گونه‌ای که در ابتدایی ترین حالت ممکن این مراکز تلفن جعبه‌ای خالی به حساب می‌آیند که با توجه به درخواست و نیاز هر شرکت و مجموعه از کارت‌های مختلف استفاده می‌شود. از مزایای این عدم محدودیت می‌توان به انعطاف بالای آن اشاره کرد که تابع دستورات و خواسته‌هایی است که مجموعه به آن نیاز دارد.
این دستگاه بر خلاف سیستم‌های کم ظرفیت حالتی ایستاده دارد که دلیل این امر وجود کارتهایی با حجم زیادتر است که در مقایسه با کارت‌های سانترال کم ظرفیت از اندازه بزرگتری برخوردار هستند. همانطور که بیان شد این محصول در حالت ابتدایی خالی است که با توجه به کارتهای انتخابی از ظرفیت های مختلفی پشتیبانی می‌کند. در بیشترین حالت این سیستم قابلیت پشتیبانی از 124 خط شهری و 160 خط داخلی (متناسب با تعداد خطوط شهری و داخلی ظرفیت دستگاه متفاوت است) را داراست که این ویژگی، ویژگی بسیار پر رنگ و حائز اهمیت است. سانترال‌های KX-TES/TEM824 در بیشترین حالت خود دارای 8 خط شهری و 24 داخلی هستند که افزایش چند برابری خطوط شهری و داخلی سبب شد تا شرکتهایی با حجم متوسط روبه‌ رشد نیز بتوانند به راحتی از سیستم‌های ارتباطی بدون هیچ دغدغه‌ای استفاده کنند.
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.epanasonic.net مراجعه نمایید و یا با شماره *********** تماس حاصل فرمیید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: دستگاه سانترال مدل KX-TDA100
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :