ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

دستگاه سانترال مدل KX-TDA100D

دستگاه سانترال مدل KX-TDA100D

سانترال پر ظرفیت دیجیتال ظرفیت 7 جای کارت که امکان تعریف خطوط شهری و داخلی آنالوگ دیجیتال را به صورت همزمان به کاربر خود می‌دهد.
پاناسونیک پس از تولید دستگاه سانترال KX-TDA100 تحولی عظیم را در صنعت ارتباط به وجود آورد که تا آن زمان بی نظیر بود. تا آن زمان اکثر شرکت‌های متوسط به دلیل نبود دستگاهی که بتواند نیازهای ارتباطی آنها را برطرف کند از این سیستم ها بی نصیب بودند و با تولید و طراحی این محصول سبب شد تا اکثر شرکت‌ها ارتباطات خود را ارتقاء دهند.
با گذشت مدتی از ورود دستگاه KX-TDA100 به بازار، پاناسونیک دستگاه سانترال KX-TDA100D را معرفی نمود که با تغییراتی که بر روی KX-TDA100 روی داده بود توانسته بود پشتیبانی از 126 خط شهری و 176 خط داخلی را پیاده سازی کند که تا حدودی پیشرفت مناسبی بود اما تغییرات سخت افزاری این سیستم بیشتر از 2 خط شهری و 16 داخلی اضافه شده بود.

5k75nnc8ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از خطوط 4 و 5 رقمی، کارت خطوط شهری و داخلی مجزا و سیستم دیزا پیشرفته از امکانات مشترک در این دو سیستم است اما افزایش 1 اسلات (فضای خالی) به دستگاه سبب شد تا دستگاه 1 گام به جلو برداشته و قابلیت‌های خود را افزایش دهد. در سانترال KX-TDA100 کارت خط شهری 8 پورتی در نظر گرفته شده بود که هر کارت در یک اسلات قرار می‌گرفت اما در این مدل هر کارت خط شهری 8 پورتی قابلیت ارتقا داشته و می‌توان یک کارت 8 پورت دیگر را بر روی آن جای داد که در مجموع هر 16 پورت خط شهری در یک اسلات قرار می‌گیرد که سبب افزایش ظرفیت دستگاه می‌شود. همچنین در کلیه سیستم‌های سانترال پرظرفیت برای نمایش مشخصات فرد تماس گیرنده (CALLERID) حتما باید کارت مربوطه را تهیه نمود که این کارت بر روی کارت خط شهری قرار می‌گیرد. اما در این سیستم کارت نمایشگر مشخصات دیگر وجود خارجی ندارد و به صورت پیش فرض بر روی هر کارت خط شهری پیاده سازی شده است. در واقع در سانترال KX-TDA100D هر کارت شهری خود به تنهایی مجهز به کارت نمایشگر مشخصات است که این امر در کاهش هزینه‌های شرکتها تاثیر بسیاری دارد و همچنین سبب روی آوردن شرکتها به این محصول شد.
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر ب سایت www.epanasonic.net مرجعه نمایید و یا با شماره *********** تماس حاصل فرمایید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: دستگاه سانترال مدل KX-TDA100D
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :