ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

دستگاه سانترال مدل KX-TDA100DBA

دستگاه سانترال مدل KX-TDA100DBA

مدل ارتقاء یافته KX-TDA100D است که سه جای کارت آن به صورت پیش فرض اشغال شده است، هدف از جای دهی این 3 کارت در محصول کاهش هزینه خرید است.
با توجه به رشد ارتباطات و تشکیل شدن شرکت‌هایی با حجم کارکنان متوسط اکثر شرکت‌ها روی به خرید سیستم‌هایی آوردند که بتوانند تماس‌های شرکت را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنند و با توزیع مناسب تماس های ورودی به واحدهای مختلف به بهترین شکل روند پاسخ گویی را ارتفاء دهند. پاناسونیک برای این مجموعه ها دستگاه سانترال KX-TDA100D را طراحی کرد که در بیشترین حالت ممکن قادر به پشتیبانی از 26 خط شهری و 116 خط داخلی است. این دستگاه دارای 7 جای کارت است که امکان اننخاب کار مناسب را به کاربران خود می‌دهد.
پاناسونیک با تحلیل بازار به این نتیجه رسید که این سیستم ارتباطی بسیار پرفروش در سطح جهان به سیستمی محبوب تبدیل گشته و اکثر شرکت‌ها در پی خرید و راه اندازی این محصول هستند به همین دلیل در پی کاهش هزینه های تولید این محصول افتاد. در ابتدا با تعبیه دو کارت 8 خط شهری و 24 داخلی دستگاهی با نام KX-TDA100DBP را روانه بازار نمود، بعد از مدتی در پی تکمیل این محصول به صورت پایه‌ای افتاد که با اضافه کردن یک کارت اختیاری KX-TDA0190 و نصب کارت ارتقا کارت دیزا قدرت پاسخ گویی دو تماس در لحظه مدل KX-TDA0192 به مدل پیشین سانترال KX-TDA100DBA را طراحی کرد که با کاهش بسیار زیاد هزینه تولید و آماده سازی اولیه برای محیط‌هایی متوسط هزینه خرید کارت را به صورت جداگانه حذف نمود.
ویژگی‌ها و امکانات این محصول دقیقا مانند مدل‌ اصلی و ابتدایی خود است و تنها تفاوت آن وجود کارت‌هایی ذکر شده در حالت اولیه بر روی دستگاه است. ورود این محصول سبب رقابتی شدن بیشتر در بین محصولات شد.
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.epanasonic.net مراجعه نمایید و یا با شماره *********** تماس حاصل فرمایید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: دستگاه سانترال مدل KX-TDA100DBA
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :