ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

دستگاه سانترال مدل KX-TDA600

دستگاه سانترال مدل KX-TDA600

پرظرفیت‌ترین سانترال دیجیتال پاناسونیک با قابلیت اضافه کردن 3 کابین افزایشی برای گسترش قابلیت‌های دستگاه.
پاناسونیک بعد از تولید سانترال KX-TDA200 , KX-TDA100DBP , KX-TDA100DBA , KX-TDA100D , KX-TDA100 تصمیم گرفت تا دستگاهی با ظرفیت نامحدود را وارد بازد کند. تمام این محصولات ذکر شده هر کدام شرایط خاص استفاده داشتند و مناسب برای محیط‌هایی هستند که از ظرفیت تقریبا معمولی برخوردارند. در بیشرین حالت دستگاه KX-TDA200 است با ظرفیت حداکثری تعریف 256 داخلی که برای محیط‌های بزرگ یا بسیار بزرگ سیستمی نامناسب است و نیازهای افراد را برطرف نمی‌ کند. برای تولید این محصول پاناسونیک ایده‌های مختلفی در سر داشت و هدف خود را برای تولید این محصول به گونه‌ای متمرکز کرده بود که با کمترین هزینه بتواند به کاربران در سطوح مختلف کاربری بتواند محصول را به فروش برساند. به همین دلیل دستگاه KX-TDA600 را به همراه 3 کابین ارتقاء KX-TDA620 ارائه نمود.
همانطور که بیان شد این محصول برای محیط‌هایی طراحی شده که ظرفیت‌ آنها بیشتر از محصولات قبلی است و ظرفیت دستگاه در شرایط کاملا قابل انتخاب افزایش می‌یابد. پاناسونیک برای کاهش هزینه‌های تولید این محصول و فراهم بودن امکان خرید این محصول برای همه شرکت‌ها با هر ظرفیتی دستگاه پایه و اصلی KX-TDA600 را طراحی کرد که با داشتن 10 جای کارت به کاربران خود امکان استفاده از هر کارتی را می‌داد که بتوانند با نصب کارت خطوط شهری، خطوط داخلی، خط دیجیتال PRI از نیازهای ارتباطی خود به بهترین شکل ممکن بهره مند شوند.
خود این دستگاه پایه در بیشترین حالت بدون بکارگیری کابین‌های افزایشی 160 خط شهری و خط داخلی را پشتیبانی می‌کند که نسبت به دستگاه KX-TDA200 پیشرفتی چشم گیر است زیرا با وجود همان 10 جای کارت خطوط بیشتری را پشتیبانی می‌کند. شاید بتوان یکی از دلایل برای توجیه این امر را وجود کارت KX-TDA6178 دانست که کارت 24 داخلی آنالوگ است که در سانترال KX-TDA200 کارت 16 پورتی آنالوگ مدل KX-TDA0174 است. وجود این کارت با ظرفیت بیشتر سبب شده با پوشش تعداد داخلی‌های بیشتر در هر کارت عملا از کارت‌های کمتری استفاده شود.
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.epanasonic.net مراجعه نمایید و یا با شماره *********** تماس حاصل فرمایید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: دستگاه سانترال مدل KX-TDA600
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :