ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

دستگاه سانترال مدل KX-TDE200

دستگاه سانترال مدل KX-TDE200

مرکز تلفنی پیشرفته قابل استفاده بر روی بستر وب که حداکثر امکان تعریف 128 خط شهری و 256 خط داخلی را به کاربران خود می‌دهد
بعد از تولید KX-TDE100 برای شرکت‌هایی متوسط، پاناسونیک تصمیم گرفت تا با گسترش ظرفیت و گنجایش دستگاه قابلیت‌هایی بی نظیر ارائه شده در این محصول را برای شرکت‌های بزرگتر به اشتراک بگذارد.
تولید KX-TDE200 با 10 جای خالی برای نصب کارت های مختلف سبب شده تا کاربران انتخاب راحت‌تری نسبت به مدل قبلی با 6 جای خالی داشته باشند. همچنین اضافه شدن کارت‌های VOIP و داخلی های تحت شبکه نیز سبب شده تا نیاز به فضای خالی بیشتر احساس شود و برای شرکت‌هایی که احتمال رشد و توسعه و افزایش قابلت‌های محیط خود را دارند تهیه این محصول توصیه می‌شود زیرا 10 جای خالی در درون دستگاه سبب می‌شود که بدون نگرانی از افزایش تجهیزات کارت مورد نظر را تهیه نمایند.
این محصول در بیشترین حالت ممکن دقیقا مانند KX-TDE100 از 128 خط شهری و 256 خط داخلی پشتیبانی می‌کند. در واقع فضای اضافه شده در این محصول برای افزایش قابلیت‌های ویژه طراحی شده در آن است که از طریق فعال سازی کد های اختصاصی فعال می شود و امکانات نرم افزاری سیستم به جای امکانات سخت افزاری (خرید کارت و نصب آن) رشد و ارتقاء پیدا کرده است.
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت www.epanasonic.net مراجعه نمایید و یا با شماره *********** تماس حاصل فرمایید

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: دستگاه سانترال مدل KX-TDE200
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :