ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

دستگاه فکس لیزری مدل KX-FLB802

دستگاه فکس لیزری مدل KX-FLB802

دستگاه فکس همه کاره
در سال های 2006 و 2007 بود که پاناسونیک یکی از قدرتمند ترین محصولات اداری خود را وارد بازار کرد. سرعت بی نظیر در ارسال فکس 36.6 Kpbs در کنار 3 ویژگی دیگر که پرینت و اسکن و کپی بود باعث شد تا این پدیده مناسب محیط های اداری و کارخانجات صنعتی شود.
سرعت چاپ 18 صفحه در دقیقه از ویژگی هایی بود که در زمان خود جزء بارزترین امکانات فکس به حساب می آمد. کیفیت چاپ 600*600 Dpi و 40 برگ تغذیه خودکار اسناد جهت ارسال فکس و یا کپی در کنار حافظه 170 صفحه ای در صورت نبود کاغذ از حداقل ویژگی های KX-FLB802 است که می توان نام برد.
کاست (سینی) دستگاه به اندازه ای است که می توان 250 برگ کاغذ را در آن جای داد. بزرگ بودن اندازه این سینی موجب می شود تا بتوان با خیالی آسوده چندین سند را به صورت متوالی چاپ نمود. این دستگاه از 80% پلاستیک فشرده مستحکم و 20 % آهن و قطعات الکترونیکی تولید شده است. درKX-FLB802، 2 عدد فن در قسمت چپ و راست دستگاه تعبیه شده است که باعث خنک نگه داشتن CPU می شود.
موجود بودن کلیه قطعات این فکس یکی از بزرگترین مزیت هایی است که می توان نام بود زیرا تونر (تونر پودری) KX-FLB802 یکی از بهترین تونر های موجود است زیرا به کاربر خود امکان استفاده برای 2500 برگ را جهت کپی و یا پرینت می دهد. وجود گوشی تلفن با سیم در سمت چپ شاید یکی از مزیت های این محصول در نظر گرفته شود که این مزیت بسته به نوع استفاده افراد متفاوت است. زیرا در صورت سهل انگاری ممکن است که در هنگام جابجایی فکس، تلفن دچار آسیب شود.
پر مصرف بودن KX-FLB802 یکی از بزرگترین ایراداتی که به آن وارد شده است که می توان در مقایسه با دیگر ویژگی های این محصول از آن به راحتی چشم پوشی کرد.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.epanasonic.net مراجعه فرمایید و یا با شماره *********** تماس حاصل فرمایید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: دستگاه فکس لیزری مدل KX-FLB802
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :