ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

دستگاه پیراشکی زن

دستگاه پیراشکی زن

کاملترین وسیله برای پخت پیراشکی ازتولید به مصرف دستگاه دونات زن بازرگانی طبخ شمیم می باشد.راحت ترین شغل و باکمترین هزینه شمامیتوانید درآمدی مستقل-عالی وبالا داشته باشید.
سیستم دونات زن پس ازریختن خمیر داخل آن وروشن نمودن دستگاه شروع به حلقه زدن خمیروانداختن آن به داخل سرخ کن می نماید.این عمل بصورت اتوماتیک وبدون دخالت دست انجام میشود.
ظرفیت تولیددرساعت 160 عدددونات یا پیراشکی می باشدکه این ظرفیت ایده آل برای عرضه ی این محصول درمراکزتجاری می باشد.نمای ویژه وطراحی کانتردستگاه توجه مشتری بویژه کودکان را جلب می نمایدوباعث فروش بهتر می شود.
شما می توانیدبعدازسرخ شدن پیراشکی یا دونات روی آن را باشکلات-وانیل-شکریا مکمل هایی که باذائقه مشتری شمامطابقت دارد تزئین وتکمیل کنید.لازم به ذکراست آپشنی نیز برای این دستگاه وجود داردیعنی شما می توانید به همراه دستگاه سیستم گرمکن نیز سفارش دهید تادراوج فروش پیراشکی داغ وتازه به مقدارنیاز ذخیره نمائید وبه مشتری عرضه نمائید.تمام دستگاه بصورت کاملا بهداشتی وازجنس استیل ساخته شده است.دستگاه مجهز به یک رف زیبا نیز می باشدکه برای سرویس دادن به مشتری دست شما را باز می گذاردوشرایط فروش آسان را ایجاب می نماید.
شمابا شرکت طبخ شمیم درزمینه تجارت مشارکت نمائید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: دستگاه پیراشکی زن
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط