ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

دعوت به رمایه گذاری در اختراعات کاملا جدید ایده آل

دعوت به رمایه گذاری در اختراعات کاملا جدید ایده آل

با سلام پس از حمد خدا
با عرض ادب و احترام بدین¬وسیله موارد ذیل را به ¬استحضار می¬رساند:
1- "مجموعه اختراعات و ایده¬پردازی قلم" یک¬واحد فنّاورِ بوده و مقرراست به¬عنوان موسسه¬ای دانش¬بنیان و خصوصی (با رویکرد و روش¬های متفاوت) ادامه فعالیت نماید. لذا با عنایت¬به دانش¬محور بودن این مجموعه، تا حدّ امکان سعی برآن است که در تجاری¬سازی طرح¬های خود بطور مستقیم در فرآیند تولید و بازار ورود ننماید، مگر بصورت اقماری و غیرمستقیم. و عمدتاً تمایل به واگذاری دانش¬فنّی می¬باشد.
2- تجاری¬سازی برخی¬از طرح¬های بنیادین و اساسی این مجموعه، با چند بخش دولتی و خصوصی درحال انجام می¬باشد.
3- باتوجه به طرح¬های موجود، دسته¬بندی کلّی برنامه¬های این مجموعه عبارتند از: کوتاه مدت- میان مدت – دراز مدت. که متناسب با میزان سرمایه¬گذاری، زمان بازگشت سرمایه، نرخ سودهی و.... قابل ارائه و بررسی می¬باشند.
4- درصورت تصمیم¬ شما سرمایه گذار محترم برای تعامل با مجموعه قلم، ابتدا لازم است میزان سرمایه¬گذاری موردنظر (نقدی یا غیرنقدی) درقالب ارائه اسناد مثبته و معتبر، برای این مجموعه محرز گردد. همچنین مناسب¬تر خواهد بود تا درصورت امکان، محورهای موردتمایل خودرا (ازجمله صنایع یا بخش¬های تولیدی مدّنظر) برای ورود به سرمایه¬گذاری مربوطه، به¬ترتیب اولویت اعلام فرمائید.
5- پس¬از محقق¬شدن بند4، با دعوت این مجموعه و در جلسه¬ای مشترک، عناوین طرح¬ها و اطلاعات موردنیاز آنها که تاحدّامکان منطبق با توانمندی مالی و علاقه¬مندی شما خواهد بود، به¬حضور ارائه و مورد بحث و بررسی قرارخواهندگرفت.
لازم به ذکر است مجموعه ما دنبال طرحهای سودآور و تنحصاری در دنیا بوده که قابلیت لیسانس سازی آن در ایران را داشته و می توان کشورهای دیگر را تحت پوشش خود قرار داد و اینکه هم اکنون شرکتهای ایرانی تحت لیسانس شرکتهای خارجی فعالیت دارند جای تاسف دارد چه بسا ایرانی بالاتر از این حرفها می باشد.لازمه پیشرفت صنعت کشورمان هماهنگی سرمایه گذاران و مخترعین و حمایت دولت حاضر می باشد که افسوس تاکنون هم تماماً حمایت دولت در حد حرف و شعار بوده و می باشد با این حال حتی اگر حمایت دولت هم نباشد خود مخترعین با همکاری سرمایه گذاران عزیزی که برای رشد و تعالی کشورمان انگیزه دارند می توانند به صنعت کشورمان کمک وآنرا ارتقا بخشند. ما به دنبال اختراعات خیالی نیستیم که بیهوده وقت خود و دیگران را بیهوده تلف نماییم بلکه دنبال رفع مشکلات و خلق ایده های کاربردی و فرآوری محصول بوده ایم. شما سرمایه گذاران را دعوت به سرمایه گذاری در بخش اختراعات بالقوه و بکر می نماییم باشد که بتوانیم بخش واردات بیهوده را حذف نماییم چه بسا وقتی شما سرمایه گذار عزیز و هر هموطنی که که به بازار مراجعه نماید به عینه می بیند که 90% درصد محصولات وارداتی بوده و ایران در بازار حرفی برای گفتن ندارد پس بیایید دست به دست هم دهیم و برای پیشرفت کشور و رسیدن به سودآوری نشاط آور گام برداریم.

در بخش های صنعت:

1.ساختمان
2.رنگ و رزین
3.خمیرکاغذ
4.خودرو
5.پوشش نمای داخل و خارج ساختمان
6.پلیمر با کاربردهای متفاوت
7.پزشکی
8.دارو
9.وصدها کاربرد دیگر با میزان سرمایه موجود شما سرمایه گذاران



ما همانی میشویم که در اندیشه آنیم
***********-***********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: دعوت به رمایه گذاری در اختراعات کاملا جدید ایده آل
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :