ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

دندانپزشکی اهواز کارنیک

دندانپزشکی اهواز کارنیک

دکتر محمد شوریابی
جراح دندانپزشک متخصص بیماریهای دهان
درمان ضایعات دهان
درمان بوی بد دهان(هالیتوزیس)
سفید کردن دندان وکاشت نگین
عصب کشی وترمیم دندان، ترمیم زیبایی،سفید کردن دندان
حراحی و کشیدن دندان،درمان لثه وجرمگیری دندان
ساخت انواع دندان مصنوعی ،ایمپلنت
تمام درمانها با وسایل جدید وروز دنیا و کاملا استریل شده انجام میشود
اهواز نادری بین حافظ و فردوسی مجتمع پزشکی نادری واحد 140
***********
***********
بدینوسیله ضمن عرض خوش آمد به شما از حسن اعتماد تان به دندانپزشکی اهواز کارنیک قدردانی می کنیم. اولویت و هدف ما ارائه خدمات پیشگیری و درمانی دندانپزشکی با بهترین کیفیت در یک محیط آرام و دوستانه است. ما روزآمدترین درمان¬های دندانپزشکی در زمینه ترمیم و زیبایی دندان، ساخت دندان مصنوعی ثابت و متحرک، عصب کشی، ایمپلنت، بیماریها و جراحی های دهان را به مراجعین¬ ارائه می کنیم . قادریم تمام درمان ها ونیازهای دندانپزشکی شما و خانواده تان را برآورده سازیم تا نیازی به مراجعه به مرکز درمانی دیگری نداشته باشید(مگر در موارد خاص). به شما کمک میکنیم تا زیبایی و سلامت دهان و دندان خود را به طور کامل بدست آورده و آنرا به صورت طولانی مدت حفظ کنید تا به این صورت لبخند زیبای رضایتمندی را بر لبانتان بنشانیم . ما خود را متعهد می دانیم ، تمام اطلاعات مورد نیازی را که در زمینه دندانپزشکی لازم دارید را در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید تصمیم صحیح در مورد نیازهای درمانی خود را با ذهنی بازتر و خاطری آسوده¬تر بگیرید. در این راستا علاوه برآمادگی همکاری با شما جهت ارائه خدمات مشاوره قبل از درمان توجه شما را به موارد زیل نیز جلب می کنیم.
1-دندانپزکشی اهواز کارنیک در راستای اهداف خود پیامک¬های رایگان نکات بهداشتی دهان و دندان را به تلفن همراه مراجعین خود ارسال می کند.
2- دندانپزشکی اهواز کارنیک به صورت ماهانه مطالب متنوع و مفید دندانپزشکی را در قالب یک فایل الکترونیکی نوشتاری به ایمیل متقاضیان ارسال می نماید در صورت تمایل به دریافت این مطالب یک ایمیل که در آن نام و نام وخانوادگی¬تان ذکر شده باشد را به ایمیل زیر ارسال نمائید.
Ahvazdandan @ yahoo. Com
3- دندانپزکشی اهواز کارنیک  برای مراجعین خود به صورت دوره¬ای تخفیف¬های ویژه و درخور توجهی را ارائه می کند که از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود. لطفاً شماره تلفن همراهی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود نکرده¬اید را در اختیار پذیرش قرار دهید.
4-در صورت نیاز به دریافت درمان دندانپزشکی اورژانس ما سعی خواهیم کرد به هر صورت ممکن وقت ملاقات خارج از نوبت را برای شما ترتیب دهیم .چنانچه زمانی نیاز به دریافت درمان اورژانس دندانپزشکی داشتید کافی است با شماره *********** تماس بگیرید. ساعات پاسخ گویی ا ز 7 صبح تا یازده شب میباشد.
5- دندانپزشکی اهواز کارنیک منتظر دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات خلاقانه شما در زمینه دندانپزشکی میباشد و بطریق شایسته از بهترین انتقاد و پیشنهاد تقدیر خواهدکرد. علاوه بر ملاقات حضوری شما می توانید نظرات خود را از طریق زیر به ما اعلام فرمایید.
*********** تلفن ثابت
***********8 همراه
[email protected]

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان خوزستان
آدرس :  استان خوزستان - اهواز
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: دندانپزشکی اهواز کارنیک
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :