ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

دوره ویژه تست جنگل

دوره ویژه تست جنگل

به نام پروردگار نور
مرکز مشاوره تخصصی مهرافزا برگزار می کند
سفری به اعماق انبوه وجود خود(تست جنگل)
استاد علیرضا انگاره چی، روانشناس بالینی و دینامیک
عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور
کارل گوستاو یونگ، روانپزشک و روانکاو مشهور سوئیسی معتقد بود که انسانها عمیقترین و غنیترین احساسات و باورهای خود را در لباس نمادها و سمبلها به شیوهای گوناگون ابراز می کنند.
او معتقد بود که این نمادها در عالیترین سطح خود در رویاها بیان می شوند و از این جهت، در طی شصت سال کار علمی، قریب به هشتاد هزار خواب را تعبیر کرد. بنظریونگ، ما می توانیم نمادها را، همچنین، در آیینها و مناسک گوناگون ملی- مذهبی ملل مختلف ببینیم و چنانچه بصیرت لازم و کافی را داشته باشیم، بسیاری از مکنونات آنها را در می یابیم.
تست جنگل، بر اساس نمادها و سمبلهای روانکاوانه، سفری است تصوری به انبوه وجود شما. سفری شیرین و در عین حال شگفت بر انگیز. رویا رویی با ده پدیده نمادین در این سفر که هر کدام تعبیری از مکنونات وجود شما می باشد.
استاد علیرضا انگاره چی، روانشناس بالینی و دینامیک،برگزار کننده کارگاههای آموزشی "خود شناسی به روش یونگ"،در این سفر شما را همراهی کرده و با تعبیر و تفسیر نمادهای بر گرفته از اعماق وجود شما، شما را با خودتان بیشتر آشنا می کنند.

آدرس: تهران، خیابان شهید کلاهدوز( دولت)، چهار راه قنات، روبه روی بانک سپه، پلاک 222، طبقه دوم، واحد 12مرکز مشاوره و خدمات تخصصی راونشناختی- روانسنجی مهرافزا
تلفن: ********- ********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: دوره ویژه تست جنگل
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط