ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

راهنمای خرید ترازوی آزمایشگاه

راهنمای خرید ترازوی آزمایشگاه

قیمت : مناسب

راهنمای خرید ترازوی آزمایشگاه
اولین قدم برای انجام توزین خوب در آزمایشگاه، انتخاب ترازوی مناسب با کاربرد شما، یا مجموعه ای از ترازوها است که همه احتیاجاتتان را برآورده کند. اگر ترازوی درستی انتخاب کنید، آن را بطور منظم و همینطور زمانی که ترازو به مکان جدیدی منتقل شد کالیبره نمایید، و آن را تمیز نگه دارید، ترازوی شما سالهای سال بدقت برایتان کار خواهد کرد. انتخاب ترازوی درست نتیجه سه معیار اصلی انتخاب است که در راهنمای خرید ترازوی آزمایشگاه خلاصه شده است.

از کجا باید شروع کرد؟
اول باید به دقت بودن ترازو توجه کنید. و این یعنی کوچکترین تغییر واحد وزنی که ترازو می تواند شناسایی کند. سپس، مطمئن شوید ترازویی انتخاب کرده اید که با وزن چیزی که می خواهید بسنجید همخوانی دارد. در نهایت، به یکی از گرانترین قابلیت هایی که می توانید در ترازویتان داشته باشید توجه کنید – کالیبراسیون داخلی اتوماتیک – و تصمیم بگیرید که ارزش خریدش را دارد یا نه. اگر نتوانستید ترازویی پیدا کنید که همه نیازهای توزین شما را پاسخ گوید، شما تنها نیستید؛ بیشتر محیط های کار آزمایشگاهی نیازمند تلفیقی از چندین ترازو هستند که در ادامه شرح داده شده است. اهمیت انعطاف پذیری و سازگاری ایستگاه های توزین شما بیشتر از هزینه های راه اندازی اولیه آن خواهد بود.
ترازوهای آنالیتیکال
ترازوهای آنالیتیکال آنهایی هستند که بین 0.01 میلی گرم (0.00001 گرم) و 1 میلی گرم (0.001 گرم) دقت دارند. کاربردهای ترازوی آنالیتیکال در آزمایشگاه عبارت است از: توزین ناهمسان، توزین در بازه ای زمانی که به کامپیوتری با نرم افزار ویژه آن متصل باشد، توزین فرمولاسیون، اندازه گیری چگالی، تنظیم پیپت، مدیریت نمونه و هر نیاز توزینی که آزمایشگاه شما داشته باشد. ترازوهای آزمایشگاهی آنالیتیکال دومین گسترده ترین محدوده ظرفیتی توزین را ارائه می دهند، معمولا حدود 500 گرم. پیش از تصمیم گیری در مورد اینکه برای آزمایشگاه شما کالیبراسیون اتوماتیک داخلی بهتر است یا کالیبراسیون دستی، یکی از دو محدوده زیر را انتخاب کنید.
الف. با محدوده ظرفیت توزین بین 1 تا 250 گرم، این گروه از ترازوهای تجزیه نیازهای شما را برای اندازه گیری های آنالیتیکال کوچک برآورده خواهد کرد. ترازوهای آنالیتیکال یکی از رایج ترین انواع ترازو در آزمایشگاه ها هستند، پس باید گزینه های زیادی برای انتخاب از بینشان پیش رویتان داشته باشید. در این مقاله، شما تصمیم می گیرید که ترازویی با کالیبراسیون داخلی اتوماتیک لازم دارید یا کالیبراسیون دستی.
ب. دومین گروه از ترازوهای آنالیتیکال با محدوده ظرفیت توزین 250 تا 500 گرم، نیازهای شما را برای اندازه گیری های آنالیتیکال در طیف بالاتری برآورده می کنند.
•کالیبراسیون داخلی اتوماتیک (اتو کالیبره)، گذشته از دقت و ظرفیت احتمالا گرانترین ویژگی ترازوی شماست. هرچند کار کردن با آن بسیار راحت است و می تواند در زمان صرفه جویی کند. ترازوهای بسیاری هم ارائه شده اند که علاوه بر کالیبراسیون داخلی، کالیبراسیون داخلی هم دارند.
•کالیبراسیون دستی روشی سنتی است که در آن یک وزنه کالیبره تایید شده را روی ترازو قرار می دهند و حالت کالیبره ترازو را وارد می کنند. تنها لازم است وزنه خارجی را برای کالیبراسیون مجدد بفرستید تا از صحت تنظیم ترازو مطمئن شوید.

ترازوهای دقیق
ترازوهای دقیق آنهایی هستند که دقت بین 1 میلی گرم (0.001 گرم) تا 1 گرم دارند. کاربرد ترازوهای دقیق در آزمایشگاه ها عبارت است از: GMP، ISO و دیگر سیستم های مدیریت کیفیت، توزین، توزین داینامیک، توزین بازه ای زمانی که به کامپیوتری با نرم افزار خاص متصل باشند، توزین فرمولاسیون، مدیریت نمونه و هر توزین دقیقی که روزانه در آزمایشگاهتان نیاز دارید. ترازوهای دقیق آزمایشگاهی گسترده ترین محدوده ظرفیت را با حداکثر ظرفیت حدودا 70000 گرم ارائه می دهند. پیش از تصمیم گیری در مورد اینکه برای آزمایشگاه شما کالیبراسیون اتوماتیک داخلی بهتر است یا کالیبراسیون دستی، یکی از دو محدوده زیر را انتخاب کنید.
الف. در اولین گروه از ترازوهای دقیق، محدوده ظرفیت توزین بین 1 تا 35000 گرم برای انتخاب پیش روی شماست. بیشتر سازندگان ترازوی دقیق را در این محدوده ارائه می دهند. از اینجا، شما تصمیم می گیرید که ترازویی با کالیبراسیون داخلی اتوماتیک می خواهید یا کالیبراسیون دستی.
ب. در دومین گروه از ترازوهای دقیق، محدوده ظرفیت توزین بین 35000 تا 70000 گرم برای انتخاب پیش روی شماست. بیشتر تولید کنندگان، ترازوی دقیق را در این محدوده ارائه می دهند. با خواندن این مقاله ، شما تصمیم می گیرید که ترازویی با کالیبراسیون داخلی اتوماتیک می خواهید یا کالیبراسیون دستی.
•کالیبراسیون داخلی اتوماتیک، گذشته از دقت و ظرفیت احتمالا گرانترین ویژگی ترازوی شماست. هرچند، بسیار راحت است و می تواند در زمان صرفه جویی کند. ترازوهای بسیاری با این ویژگی، با کالیبراسیون خارجی هم ارائه شده اند.
•کالیبراسیون دستی روشی سنتی است که در آن یک وزنه کالیبره تایید شده را روی ترازو قرار می دهند و حالت کالیبره ترازو را وارد می کنند. تنها لازم است وزنه خارجی را برای کالیبراسیون مجدد بفرستید تا از صحت تنظیم ترازو مطمئن شوید.
ترازوهای میکرو
ترازوهای میکرو آنهایی هستند که بین 1 میکروگرم (0.000001 گرم) و 0.01 میلی گرم (0.00001 گرم) دقت دارند. کاربردهای ترازوی میکرو در آزمایشگاه عبارت است از: توزین استنت، توزین ذره های ریز، تنظیم پیپت، آنالیز عنصری، آنالیز آفت کش ها و هر کاربرد میکرو-توزین مهمی که آزمایشگاه شما داشته باشد. ترازوهای آزمایشگاهی میکرو معمولا حداکثر ظرفیت را در حدود 50 گرم دارند. پیش از تصمیم گیری در مورد اینکه برای آزمایشگاه شما کالیبراسیون اتوماتیک داخلی بهتر است یا کالیبراسیون دستی، یکی از دو محدوده زیر را انتخاب کنید.
الف. اولین گروه ترازوهای میکرو محدوده ظرفیت توزین کوچکتری بین 0 تا 25 گرم دارند. این وزن کوچک برای دستیابی به قدرت تفکیک بالایی که ترازوی میکروی آزمایشگاه شما فراهم می کند موردنیاز است. انتخاب از بین سازندگان محدود است زیرا تنها تعداد کمی می توانند چنین ترازوهای دقیق ممتازی تولید کنند. در اینجا، شما تصمیم می گیرید که ترازویی با کالیبراسیون داخلی اتوماتیک می خواهید یا کالیبراسیون دستی.
ب. در دومین گروه از ترازوهای میکرو، محدوده ظرفیت توزین بین 25 تا 50 گرم برای انتخاب پیش روی شماست. بیشتر سازندگان ترازوی میکرو را در این محدوده ارائه می دهند.
کالیبراسیون داخلی اتوماتیک، گذشته از دقت و ظرفیت احتمالا گرانترین ویژگی ترازوی شماست. هرچند، بسیار راحت است و می تواند در زمان صرفه جویی کند. ترازوهای بسیاری با این ویژگی، با کالیبراسیون خارجی هم ارائه شده اند.
•کالیبراسیون دستی روشی سنتی است که در آن یک وزنه کالیبره تایید شده را روی ترازو قرار می دهند و حالت کالیبره ترازو را وارد می کنند. تنها لازم است وزنه خارجی را برای کالیبراسیون مجدد بفرستید تا از صحت تنظیم ترازو مطمئن شوید.
ترازوهای الترامیکرو
ترازوهای الترامیکرو ترازوهایی هستند که دقتی برابر 0.1 میکروگرم (0.0000001 گرم) دارند. کاربرد ترازوهای الترامیکرو عبارت است از: توزین ذرات ریز، خاکستر شدن (ashing) یا تبدیل به خاکستر کردن (incineration)، خشک کردن، اندازه گیری روکش ها، چک کردن مقدار ریخته شده یا سرریز (spillage) و هر کاربرد دیگری که نیازمند حداکثر دقت اندازه گیری ممکن است. ترازوهای الترامیکروی آزمایشگاهی معمولا حداکثر ظرفیتی حدود 5 گرم دارند.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: راهنمای خرید ترازوی آزمایشگاه
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط