ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

رزرواسیون هتل در آنتالیا

رزرواسیون هتل در آنتالیا

بهترین نرخ های هتل های آنتالیا را از ما بخواهید . تضمین می کنیم نرخ مناسب تر و خدمات بهتر را در هیچ کدام از وب سایت های رزرواسیون هتل پبدا نخواهید کرد .

آنتالیا مقصدی است که به خاطر داشتن هتل های 5 ستاره تاپ و سرویس عالی بین مسافرین ترکیه مشهور است . ریزروت های 5 ستاره متنوع با امکانات فراوان و علاوه بر آن سرویس های All Inclusiveهتل های آنتالیا هر ساله مسافرین زیادی را به سوی خود جلب می کند .

برای اغلب مسافرینی که به آنتالیا سفر کرده اند لغت All Inclusive بسیار آشناست . کلاٌ سرویس هایی که هتل های آنتالیا به مسافرین خود ارائه می دهند عبارت هستند از :



*( B.B (Bed & Breakfast یعنی اقامت در هتل با صبحانه



* ( H.B ( Half Borad یعنی اقامت در هتل با صبحانه و شام



* (F.B (Full Boardیعنی اقامت با صبحانه و ناهار و شام



*( ALL ( AllInclusiveیعنی صبحانه و ناهار و شام و نوشیدنی محلی ترکیه و عصرانه - در واقع در این هتل ها از صبح تا ساعت 11 شب از سرویس

نوشیدنی رایگان می توانید استفاده کنید و مطابق برنامه ای هم که در هنکام ورود به هتل به شما می دهند که در چه ساعتهایی چه رستورانهایی در هتل سرویس ارائه می دهند از برنامه غذایی هم می توانید استفاده کنید .



*(UALL ( Ultera All Inclusiveیعنی صبحانه و ناهار و شام و نوشیدنی داخلی ترکیه و همینطور خارجی و عصرانه در طول 24 ساعت . در این هتل ها نیزدر ابتدای ورود به شما برنامه ای داده می شود که در چه ساعتهایی می توانید از سرویس های رستوران ها و نوشیدنیها استفاده کنید .

برای رزرو هتل از سایت ما دیدن کنید .
www.bamaaa.com

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: رزرواسیون هتل در آنتالیا
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط