ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

رزرو بلیط پگاسوس - فرازشید سیر

رزرو بلیط پگاسوس - فرازشید سیر

قیمت : ارزانترین نرخ

شرکت هواپیمایی پگاسوس 20 سال پیش فعالیت خود را در ترکیه آغار نموده است و یک شرکت کاملاٌ خصوصی میباشد . پگاسوس اولین ایر لاینی است که سیستمLow Coast را در ترکیه ارائه داده است . ایرلانهایی که این سیستم را ارائه می دهند با حذف هزینه پذیرایی در هواپیما ، نرخ بلیط را ارزانتر به مسافر خود ارائه می دهند . این هواپیمایی از ایران نیز به صورت چارتر به شهر های مختلف ترکیه پرواز دارد .پگاسوس بین استانبول و شهرهایی مختلف در اروپا پرواز دارد که برای مسافرینی که بلیط ارزان قیمت از تهران به اروپا می خواهند گزینه بسیار مناسبی می باشد .

کلیه پروازهای هواپیمایی پگاسوس به استانبول از طریق فرودگاه سابیها که در منطقه آسیایی واقع شده است برگزار می گردد بنابراین در صورتیکه ادامه مسیر دارید حتماٌ به این نکته دقت کنید .

برای رزرو بلیط پگاسوس در مسیرهای داخلی ترکیه و پروازهای خارجی اروپایی هواپیمایی پگاسوس بهترین و ارزانترین قیمت ها را ارائه میدهد در حال حاظر پگاسوس پرواز از طریق تهران به استانبول و بعد ادامه مسیر به مقصدهای ذیل را انجام میدهد:

لندن - بروکسل - وین - استکهلن - دوسلدولف - بخارست - هانوفر - فرانکفورت - زوریخ - آتن - رم - برلین - کلن - پاریس - آمستردام - باکو - باتومی - دبی - قبرس - میلان - اشتوتگارد - مونیخ و ...

=▬=▬=▬=▬=▬=▬=▬=▬=▬=▬=▬=▬=▬=▬
برای کسب اطلاعات بشتر به سایت های رسمی آژانس مسافرتی فرازشید سیر مراجعه فرمایید

WWW.FARAZSHID.COM

WWW.TOUR-VISA.COM

WWW.VISA-TOUR.COM

آدرس : تهران - خیابان ولیعصر - نرسیده به پارک ساعی - برج تجاری شهاب - واحد 304

********
********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: رزرو بلیط پگاسوس - فرازشید سیر
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :