ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

روان کننده بتن و فوق روان کننده بتن

روان کننده بتن و فوق روان کننده بتن

قیمت : لطفا تماس حاصل فرمایید

تولید و فروش روان کننده و فوق روان کننده بتن در انواع گوناگون

Seko Dense-PC : از نسل سوم روان‌کننده‌های بتن است که جهت کاربری در بتن‌های با مقاومت بالا طراحی گردیده و با ایجاد خاصیت دفع الکترواستاتیک بین ذرات سیمان سبب روانی آن می‌گردد. این محصول روانی فوق‌العاده بتن بدون جداشدگی اجزاء و یا آب‌اندازی (Bleeding) را باعث میشود که در 3 تیپ مختلف ارائه میگردد.
Seko Dense-PC10 جهت کاهش آب مصرفی
Seko Dense-PC12 جهت روانی و ثبات اسلامپ با صرفه اقتصادی
Seko Dense-PC21 جهت اجرای بتن‌های High Performance

Seko Dense : ماده‌ای است بر پایه نفتالین فرمالدئید سولفونیت با قدرت روان کنندگی فوق‌العاده که امکان می‌دهد میزان مصرف آب در بتن تقلیل یابد بدون آنکه از روانی (Slump) بتن بکاهد و یا افزایش کارآیی و روانی را موجب میشود بدون آنکه از مقاومت فشاری کاسته گردد.
بکارگیری Seko Dense موجب صرفه‌جوئی در مصرف آب ـ سیمان ـ عملیات ویبره و حتی زمان اجرای کار می‌گردد و با احتساب دقیق در نوع و کیفیت بتن بدست آمده ، صرفه‌جوئی اقتصادی را نیز بدنبال خواهد داشت.

Seko Dense-R(روان کننده دیرگیر) :کاربری این محصول در بتن موجب افزایش روانی بتن (Slump) میگردد و با کاهش آب موجب افزایش مقاومت بدون تقلیل روانی آن خواهد شد. Seko Dense-R علاوه بر خصوصیات روانی و افزایش مقاومت بدلیل ترکیبات شیمیایی خاص موجب تأخیر در گیرش می‌گردد و مصرف کنندگان فرصت کافی خواهند داشت عملیات ویبره و جایگزینی دانه‌ها و تخلیه حباب‌های هوای موجود در بتن را بطور کامل انجام دهند.

Seko Dense-M(روان کننده زودگیر) : ماده‌ای است بر پایه ملامین سولفونیت با قدرت روان کنندگی فوق‌العاده که امکان می‌دهد میزان مصرف آب در بتن تقلیل یابد بدون آنکه از روانی (Slump) بتن بکاهد و یا افزایش کارآیی و روانی را موجب میشود بدون آنکه از مقاومت فشاری کاسته گردد، ضمن آنکه با تسریع زمان گیرش در کسب مقاومت های اولیه در زمان کمتر ، نقش مهمی را ایفا می کند .
بکارگیری Seko Dense-M موجب صرفه‌جوئی در مصرف آب ـ سیمان ـ عملیات ویبره و حتی زمان اجرای کار می‌گردد و با احتساب دقیق در نوع و کیفیت بتن بدست آمده ، صرفه‌جوئی اقتصادی را نیز بدنبال خواهد داشت.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: روان کننده بتن و فوق روان کننده بتن
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :