ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

زمرد ویلا دزفول مدرن هوشمند رویایی

زمرد ویلا دزفول مدرن هوشمند رویایی

www.zomurod.com

جزییات نما و نوع مواد استفاده شده
۱-این ویلا دارای دو نمای جداگانه منحصر بفرد و بسیار زیبا میباشد که و تماما از سنگهای مرغوب و درجه یک شامل :
۱- سنگ تراوتن سوپرعباس آباد سفید به همراه سنگ گرانیت برزیلی مشکی جهت باکس ها و سنگ تراوتن شکلاتی درجه یک یزد استفاده شده و در زمان نصب تماما از دوغاب سیمان سفید و پودر سنگ و ماسه شکسته به همراه چسب بتن استفاده شده که این مهم باعث میشود سنگ کدر نشود و بعلاوه اینکه تمامی سنگ ها به هنگام نصب اسکوپ شده تا هیچ موقع از دیوار جدا و کنده نشود به اضافه اینکه تمامی سنگ ها به هنگام نصب فارسی پر شده اند تمامی نرده های نما که بیشتر حالت دکوراتیو داشته بعد از نصب قوطی آهنی، با استفاده از کمپوزیت درجه یک آمریکایی مشکی کاور شده اند که این امر هم باعث محافظت شده و نیز در زمان طولانی احتیاج به رنگ نخواهد داشت.
۲- سنگ کف از پیاده رو بیرون گرفته تا حیاط و لابی، پارکینگ و پاگردها، تراس ها به اضافه حیاط خلوت ها از سنگ درجه یک دهبید میباشد که جلوه ی بسیار زیبایی را دارا میباشند و سنگ دیوار لابی، پارکینگ و راه پله ها از نوع سنگ گرانیت قهوه ای برزیلی به اضافه مرمریت امواج استفاده شده است.
پنجرها و فرمهای آنها
۱- جنس تمامی فرم ها از ترمال برک به رنگ شامپاینی، به همراه ریل و یراق آلمانی اصلی بوده که تماما وارداتی بوده و در زمان های بسیار طولانی، نه تغییر رنگ و نه تغییر حالت در برابر گرما و سرما نخواهند داشت که در این مورد مهم به هنگام بسته شدن بسیار کیپ شده و هیچ گونه گرد و خاک و سرما و گرما را عبور نخواهند داد که با درب و پنجره های یوپی وی سی موجود در بازار قابل مقایسه نمی باشند و از نظر ارزش ریالی ۴ تا ۵ برابر قیمت یوپی وی سی می باشد.
۲- نوع شیشه بکار رفته بلژیکی بوده که جداره داخلی از نوع خاص میباشد که علاوه بر سکوریت بودن تمامی اشعه ماوراء بنفش خورشید را می گیرند که این امر باعث شود که هیچ موقع رنگ پرده ها و فرش ها عوض نگردد و گرما و سرما با حداقل جابجایی صورت بگیرد.
۳- تمامی شیشه های نما جلو و پشت عمارت از نوع ضد گلوله بوده که دیگر احتیاج به هیچ گونه محافظ بیرونی نبوده این امرزیبایی نمای این ویلا را دو چندان می کند.
سقفها
تمامی واحدها دارای سقف کاذب با فضای مناسب خود میباشند که علاوه بر اینکه حالت عایق بندی را می نماید،تمامی تاسیسات شامل:
۱- لوله های آب و فاضلاب
۲- تمامی برق کشی واحدها
۳- تمامی لوله کشی کولرها و دستگاه های سرده کننده در داخل آن قرار دارند که این امر مهم باعث محافظت دائمی از تمامی وسایل تاسیساتی می شود و دیگر اینکه هیچگونه اتصالاتی به صورت روکار مشاهد نمی شود.

کف ها
۱- از پیاده رو بیرونی گرفته تا حیاط لابی و پارکینگ و تمامی تراس ها و حیاط خلوت ها و پله ها و پاگردهای نمای جلو و پشت ویلا از نوع سنگ دهبید درجه یک ممتاز کرم پی یک از نوع صادراتی پالت بندی شده میباشد .
۲- کف تمامی واحدها قبل از پارکت شدن بجای موزایک از سرامیک استفاده شده که
۱- وزن زیادی را به سازه تحمل ننماید
۲-کفی صاف و یک دست را برای زیر سازی پارکت ایجاد نماید.
حیاط ورودی
حیاط ورودی دارای باغچه و آب نمای مدرن ویژه ای میباشد که به هنگام ورود ماشین به پارکینگ از روی این آبنما عبور می نماید و حالتی خاص و زیبا به اشخاص داخل خودرو   می دهد. درب ورودی پارکینگ از نوع سکشنال ایتالیایی اصلی طرح چوب بوده که مخصوص درب ورودی پارکینگ منازل مدرن می باشد و در زیر سقف جمع می شود (باید توجه داشت که در منازل دیگر از درب رولی مغازه ها بجای درب پارکینگ استفاده می شود) در ضمن این نوع درب ویژه ضد سرقت بوده و به دو صورت کنترلی و دستی باز می گردد.
مشخصات دربها
۱- درب های ضد سرقت : تمامی درب های ورودی از نوع ترک اصلی وارداتی ضد سرقت بنام تجاری می باشد نه طرح، که دارای زیبایی و دوام خاص خود بوده و بطور واقعی ضد سرقت بوده و دارای قفل مغناطیسی می باشد که با درب های طرح ترک و به اصصلاح ضد سرقت موجود در بازارکه در منازل دیگر استفاده می شود قابل مقایسه نمی باشد.
۲- تمامی درب های اتاق ها، سرویس ها وغیره ترک اصل بوده و تماما واردتی میباشند و بسیار زیبا و شکیل هستند که دارای رنگ اصلی منحصر بفرد خود می باشند.


شماره تماس : ***********

www.zomurod.com

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان خوزستان
آدرس :  استان خوزستان - دزفول
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: زمرد ویلا دزفول مدرن هوشمند رویایی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :