ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

سامانه هوشمند تلفن گویا آماد

سامانه هوشمند تلفن گویا آماد

قیمت : تماس بگیرید

تلفن گویا عبارتست از سیستمی که بصورت ۲ طرفه که به تلفن ها پاسخ می گوید. به عبارت دیگر نسبت به درخواست کاربر حساس بوده و با تشخیص نیاز او پاسخ مورد نیاز را به وی می دهد. این سیستم می تواند از پخش یک پیام متناسب با درخواست کاربر گرفته تا اعلام موجودی حساب، پس از دریافت شماره حساب و یا گرفتن یک عدد، پردازش آن و بازگرداندن نتیجه آن به تماس گیرنده متغیر باشد. از مهمترین کاربردهای تلفن گویا آماد سیستم انتقادات و پیشنهادات ، سیستم رزرو وقت ،سیستم اپراتور پاسخگوی اتوماتیک ،تلفن بانک ،سیستم اعلام نمرات،سیستم پرسش و پاسخ و سیستم ثبت سفارش می باشد

سیستم تلفن گویا در اماکن و سازمان های مختلف کاربرد داشته که به نمونه هایی از جمله تلفن بانک ، سیستم معرفی محصولات ، سیستم های اطلاع رسانی ، سیستم اعلام نمرات ، سیستم رزرو وقت ، سیستم دریافت کد فعال سازی نرم افزار ، سیستم پرسش . پاسخ ، سیستم ثبت سفارش ، سیستم انتقادات و پیشنهادات ، و سیستم اپراتور پاسخگوی اتوماتیک ، صندوق صوتی ، می توان اشاره کرد.

فرآیند کار یک سامانه تلفن گویا در شکل زیر به صورت کلی قابل درک می باشد.

مزایای استفاده از سیستم تلفن گویا :

اتوماسیون در پاسخگویی به مراجعین تلفنی باعث سهولت در ایجاد ارتباط با مخاطب میگردد. این سهولت شامل ؛ پاسخگویی فوری، بدون وقفه، دقیق و ۲۴ ساعته و … می باشد.

پاسخگویی به زبانهای مختلف محیط مناسبتری را در اختیار مخاطبین قرار میدهد. قطعا حس هم زبانی در مشتری تاثیر بسیار خوش آیندی خواهد داشت.

در هر ساعتی از شبانه روز سیستم پاسخگوی هوشمند بدون خستگی و با سرعتی بسیار مناسب در خدمت مشتریان و مخاطبین تلفنی سازمان خواهد بود.

نرم افزار تلفن گویا قادر است تا بدون نیاز به اپراتور امکان دسترسی مراجعین تلفنی را با بانکهای اطلاعاتی سازمان به صورت خودکار فراهم آورد.

امکان استفاده تلفیقی از سایر امکانات ارتباطی از قبیل فاکس، ای- میل و اس-ام-اس به همراه پاسخگویی صوتی.

نصب و راه اندازی سیستم تلفن گویا و ارائه مناسب خدمات مورد نیاز مشتریان رضایتمندی ایشان را برای سازمان به دنبال خواهد داشت

کاهش اتلاف وقت نیروی انسانی متخصص و افزایش ساعات کار مفید پرسنل و کاهش هزینه ها و افزایش بازده عملیات، از دیگر دستاوردهای سامانه های تلفن گویا میباشد. در مقایسه با مراکز تلفن سانترال سنتی، این دستاورد تا ۸۰ برابر باعث صرفه جویی در هزینه ها میگردد.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: سامانه هوشمند تلفن گویا آماد
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط