ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

ست چاقو جدید چند کاره کانتر پرو

ست چاقو جدید چند کاره کانتر پرو

محصولی جدید کمپانی پرو وی و با تاییدیه تولید کنندگان لوازم آشپزخانه در اروپا . چاقو های کانتر پرو نمونه ای از بهترین و تیز ترین چاقو های دنیا است که با خرید آن شما هم می توانید یکی از افرادی باشید که تیز ترین چاقو ها دنیا را دارند . تیزی این چاقو ها به اندازه ای است که شما می توانید از پنیر تا میخ را با آنها ببرید و از بریده شدن آنها لذت ببرید .
برخلاف اینکه به نظر می رسد همه چاقوها شبیه به هم هستند و فقط جنس تیغه چاقو می تواند در منحصر به فرد بودن آن مؤثر باشد ؛ نکات دیگری نیز در متمایز کردن چاقوها تأثیرگذار هستند . از جمله شکل و جنس دسته ، شکل خود تیغه ، اندازه طول دسته و طول تیغه ، نحوه اتصال دسته و تیغه به یکدیگر ، و چندین مورد دیگر که کارآئی و عملکرد یک چاقو را تثبیت می کند . اینها همه نکاتی هستند که در کانتر پرو رعایت شده و آنرا از چاقوهای دیگر متفاوت می کند .
محتویات داخل جعبه کانتر پرو شامل:
چاقو همه کاره ،چاقو پوست کن ،چاقو فیله کن ، ساطور گوشت ، ساطور سبزی ، قیچی همه کاره ، سه عدد استیک بری + پایه مخصوص آهن ربایی
ما فقط و فقط محصولاتی با بهترین کیفیت و همینطور با گارانتی معتبر را به لیست محصولات فروشگاه اضافه می کنیم و به هیچ عنوان محصولات نامرغوب با کیفیت پائین و قیمت خیلی ارزان را عرضه نمی کنیم.
جهت سفارش اینترنتی به آدرس زیر مراجعه فرمایید:
http://www.tvstorenet.ir
برای سفارش تلفنی می توانید با شماره *********** تماس حاصل نمایید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: ست چاقو جدید چند کاره کانتر پرو
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :