ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

سرخاب کرج (هشتگرد)

سرخاب کرج (هشتگرد)

منطقه سرخاب یکی از بخش ها و روستاهای سر سبز شهرستان ساوجبلاغ و استان البرز می باشد . سر سبزی و پوشیده شدن این منطقه با درختان مثمر و غیر مثمر تا اندازه ای می باشد که اگر از نرم افزار گوگل ارث استان البرز را رویت کنید منطقه ی سرسبزی در اطراف شهر کرج با پوشش گیاهی بسیار زیاد نسبت به دیگر نقاط این شهر نظرتان را جلب خواهد کرد.
سرخاب با مردمانی فهیم و انسان دوست و هم چنین از بعد اقتصادی در مرتبه بالایی قرار دارند که از جمله دلایل ابادانی این منطقه شده است .
سرخاب از نظر امکانات می توان گفت که تمامی امکانات رفاهی را در خود دارد و از جهات امنیتی هم بدلیل فرهنگ غنی مردم از جمله مناطق با امنیت محسوب می شود . راه اندازی مترو نیز نقش موثری و دلیل قانع کننده ای برای پیشرفت بیشتر این منطقه دارد که در اواخر سال 94 شروع به کار خواهد کرد.
نزدیکی سرخاب به پایتخت کشور و حومه ان و هم چنین استان البرز باعث گردیده تا مردم شریف پایتخت و کرج بزرگ برای تعطیلات اخر هفته و هم چنین ایام تابستان از ترافیک جاده های دو استان شمالی کشور رهایی یابند و طبیعت سبز استان های گیلان و مازندران را در سرخاب داشته باشند این بار با فاصله 45 دقیقه تا تهران بزرگ و 20 دقیقه ای تا کرج البته مسیری بدون ترافیک ...

(((( جهت اطلاع و اگاهی بیشتر نسبت به سرخاب و هم چنین بافت ویلایی نشین و باغ و باغچه کافیست یک تماس داشته باشید تا تمامی موارد درخواستی شما اطلاعات مکفی را در اختیارتان قرار دهیم ))))))))

شاهوردی***********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان البرز
آدرس :  استان البرز - هشتگرد
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: سرخاب کرج (هشتگرد)
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط