ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

سرخ کن 9220 فیلیپس(نمایندگی فیلیپس مشهد)

سرخ کن 9220 فیلیپس(نمایندگی فیلیپس مشهد)

قیمت : 610000تومان

سرخ کن 9220 فیلیپس
بهترین مزه سرخ کردنی بدون نیاز به روغن ،با استفاده از فن آوری جریان سریع هوا در این مدل سرخ کن باد گرم Philips به خوبی هویداست. این سرخ کن سیب زمینی را تا 80 درصد چربی کمتر سرخ می کند در حالی که طعم آن تغییری نمی کند. سرخ کن بدون روغن مدل HD9220 قابلیت سرخ کردن و ترد کردن انواع مختلف غذاها و اسنک ها را از سیب زمینی گرفته تا ناگت مرغ ، گوشت ، سمبوسه کباب و فلافل ، دارد و تمامی مواد درون این سرخ کن بسیار تازه تهیه می شود.
هواپز HD-9220 برای گرم شدن نیازی به زمان ندارد ، بنابراین در کمتر از 12 دقیقه یک سبد سیب زمینی سرخ کرده آماده می شود . به علاوه چون از هوای داغ به جای روغن برای سرخ کردن غذا استفاده می شود. به وسیله یک فیلتر هوا ، بوی غذا گرفته شده و بخار کمتری در حین آشپزی ایجاد می شود.
از دیگر ویژگی این دستگاه ، امکان جدا کردن قطعات و امکان شستشوی بخش های مختلف دستگاه می باشد ضمنا قطعات جدا شده دارای قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی می باشد. سرخ کن بدون روغن فیلیپس مجهز به یک تایمر است که به شما اجازه می دهد آن را تا 30 دقیقه برای آماده کردن غذا تنظیم کنید و در این فاصله به کارهای دیگرتان بپردازید.
سرخ کن فیلیپس شامل یک قطعه برای جدا کردن غذا است که این امکان را فراهم می سازد تا چند نوع غذا را بدون آنکه با هم مخلوط شوند سرخ کنید بطوری که سیب زمینی مزه سیب زمینی سرخ کرده و گوشت طعم واقعی خود را حفظ میکند.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان خراسان رضوی
آدرس :  استان خراسان رضوی - مشهد
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: سرخ کن 9220 فیلیپس(نمایندگی فیلیپس مشهد)
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :