ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

سررسید، دفتر خاطرات، دفتر برنامه ریزی

سررسید، دفتر خاطرات، دفتر برنامه ریزی

عُمرنامه ( عُمر نِگار )
دفتری است حاوی فرم ها و جداولی مخصوص برای نوشتن کلیه اطلاعات مهم هر شخص برای تمام زندگیش و همچنین یک سررسید ساله که می تواند به عنوان کاملترین مرجع جهت ثبت ، برنامه ریزی و مدیریت کلیه امور مهم زندگی مورد استفاده قرار گیرد.
اگر می خواهید واقعا در طول زندگی خود هیچ چیز را حتی برای یک بار به فراموشی نسپرید و هیچ موقع به دلیل فراموشی امور قابل اجرایتان دچار خسارت های متعددی نگردید به شما توصیه می کنیم از عمرنامه استفاده کنید.
عمرنامه برای اولین بار در جهان توسط طراح و مبتکر آن که یک ایرانی است طراحی و منتشر شده است و یکی از اهداف اصلی مولف آن متمرکز نمودن کلیه اطلاعات مهم در طول زندگی اشخاص در یک جای مشخص و ایجاد نظم و برنامه ریزی در زندگی انسان هاست. جالب است بدانید به روایت هائی اولین سررسید جهان نیز توسط یک ایرانی طراحی و منتشر شده است.
عمرنامه می تواند به عنوان دفتر حساب و کتاب ، دفتر خاطرات ، دفتر اسناد و املاک و دفتر برای تمام اهداف زندگی اشخاص استفاده شود.
عمرنامه به ما ایرانیان سربلند این امکان بزرگ را هدیه می دهد تا همیشه منظم ترین ، سالمترین ، بهترین و موفقت ترین انسان های روزگار باشیم.
عمرنامه با جلد سخت ( افست ) در این نوع از 5 رنگ شاد استفاده شده که نمونه های آن را در تصویر می بینید. قیمت این نوع محصول به ازاء هر جلد ( تحویل رایگان در سراسر کشور ) در حال حاضر 45.000 تومان می باشد.
عمرنامه با جلد گالینگور در این نوع نیز از 6 رنگ زیر استفاده شده است. قیمت این نوع محصول نیز به ازاء هر جلد ( تحویل رایگان در سراسر کشور ) 48.000 تومان می باشد.
عمرنامه با نوع نفیس که علاوه بر جلد ، یک جعبه هم برای آن ساخته شده است . جلد و جعبه از جنس چرم بوده و بسیار زیبا و نفیس می باشد. قیمت این نوع محصول نیز ( تحویل رایگان در سراسر کشور ) به ازاء هر جلد 98.000 تومان می باشد.
برای سفارش عمرنامه ، می توانید با توجه به تعداد مورد نظر از هر نوع مبلغ مربوطه را محاسبه و مبلغ نهائی را به حساب جاری شماره ملتی که از دفتر خواهید گرفت واریز نموده و یا از طریق کارت به کارت به یکی از شماره کارت های عابر بانک ما انتقال نموده و نسبت به ارسال فیش و یا قبض واریزی به ایمیل [email protected] و یا ارسال آن به شماره فاکس******** به همراه اسم و آدرس ، تلفن به همراه کدپستی و همچنین نوع و تعداد درخواست خود اقدام نموده و محصول خریداری شده خود را در محل خود به صورت رایگان دریافت خواهید نمود. اگر در تهران زندگی می کنید درخواست خود را به دفتر شرکت ارسال و پس از دریافت محصول خریداری شده، مبلغ مربوطه را به پیک اعزامی تحویل نمائید.
در صورتیکه نیاز به رویت محصول قبل از خرید و دریافت توضیحات بیشتر در این خصوص دارید ، می توانید به دفتر شرکت به آدرس تهران – ابتدای بزرگراه فتح روبروی پایگاه یکم کوچه کوسه لو پلاک 72 طبقه اول مراجعه نموده و یا با شماره تلفن های******** تماس حاصل فرمائید تا همکاران ما ترتیب ارائه نمونه و ادای توضیحات لازم را به شما بنمایند.
هر کسی می تواند در کنار تیم فروش عمرنامه قرار گرفته و نسبت به توزیع آن در منطقه و محل زندگی خود اقدام نماید. همکاری با مجموعه عمرنامه بسیار راحت و آسان است و فقط با ارسال یک درخواست می توانید جزو تیم فروش آزاد ما قرار بگیرید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: سررسید، دفتر خاطرات، دفتر برنامه ریزی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :