ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

سرور فکس: ارسال و دریافت فکس بدون دستگاه فکس

سرور فکس:  ارسال و دریافت فکس بدون دستگاه فکس

تمام ارتبـاطات فکس یـک سازمان را بـدون استفاده از کـاغذ و یا دستگاه های مخصوص فکس انجام می‌دهد. این سرور بر اساس معماری Server-Client طراحی شده، که می تواند بار ترافیکی بسیار سنگین، نظیر ارسال و دریافت همزمان ده ها فکس را پشتیبانی نماید.
برای ارسال فکس کافی است از درون هر نرم افزار تحت ویندوز، فرمان چاپ را صادر کرده و با استفاده از چاپگر مجازی فکس که در کامپیوتر قبلا کاربر نصب شده است، آن را چاپ نمود. با این کار به جای چاپ کاغذی، سند فکس می شود.
البته کاربران در هر موقعیتی و با استفاده از محیط کاربری تحت وب، بدون نیاز به نصب کردن یک نرم افزار خاص نیز می توانند فکسها را ارسال، مشاهده و به دیگران ارجاع دهند.
راه حل بسیار ساده دیگر استفاده از امکان سرویس ایمیل به فکس می باشد که در این حالت کاربران همانند ارسال ایمیل، سند مورد نظر خود برای فکس را به ایمیل خود ضمیمه کرده و در آدرس گیرنده شماره تلفن فکس مقصد را وارد می نمایند.
برای دریافت فکس از خطوط تلفن متصل به کارت های رابط خط شهری نصب شده بر روی سرور استفاده می شود. فکس ها از طریق این رابط ها دریافت شده و پس از آنالیز در فکس سرور به ایستگاه کاری مورد نظر به صورت یک سند تصویری ارسال می شوند.
اطلاعات تماس :
ارتباطات هوشمند ساینا
تلفن : ***********
همراه : ***********
وب سایت : www.SainaVoip.ir

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: سرور فکس: ارسال و دریافت فکس بدون دستگاه فکس
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :