ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

سرویس و نگهداری آسانسور - (تبریز)

سرویس و نگهداری آسانسور - (تبریز)

قیمت : تماس بگیرید

هم اکنون بیش از 800دستگاه آسانسور و پله برقی ، توسط متخصصین شرکت آسانسور آسمان دژ تبریز ، سرویس و نگهداری می شوند. تجربه عملی این شرکت و مدارک فنی دقیق با آموزش های لازم و کیفیت بسیار بالای قطعات بکار گرفته شده ، سطح کیفی سرویس دهی آسانسورها را بسیار بالا برده است.

در این واحد ، مشتری بعد از عقد قرارداد سرویس و نگهداری و خدمات پشتیبانی به عنوان مشتری سرویس و نگهداری شناخته شده و اطلاعات آن وارد نرم افزار مختص این واحد می­گردد ، متصدیان سرویس و نگهداری ، برنامۀ کاری روزانۀ خود را به تفکیک منطقه ، دریافت می­کنند و به محل آسانسور مراجعه کرده و به خدمت رسانی مشغول می شوند.

بعد از انجام بازدید و سرویس آسانسور ، فرم مخصوص سرویس و نگهداری را پر کرده و کارهای انجام یافته و قطعات مصرف شده را در برگ سرویس نوشته و نیز لوازم مورد نیاز در سرویس بعدی را یادداشت می کنند و آسانسور فعال را با اخذ امضاء و تایید از نماینده و مسئول ساختمان با ارائه یک نسخه از فرم فوق به نماینده ، تحویل می دهند و با تحویل نسخه دیگر آن به شرکت ، اطلاعات فرم بازدید و سرویس وارد سیستم می­شود تا تدابیر لازم برای سرویس و بازدید در ماه بعد انجام گیرد یا حساب بدهکاری و بستانکاری مشتری به روز شود.

این واحد از شرکت موظف است که هر آسانسور را حتما حداقل یک بار در ماه بازدید و سرویس نماید تا از بروز خرابی و مشکل جلوگیری گردد ، ولی هر گاه بنا به دلایلی آسانسور تحت نگهداری خراب شود متصدیان تعمیر در اسرع وقت به محل مراجعه کرده و ضمن رفع مشکل آن ، با ارائه فرم مخصوص رفع خرابی آسانسور از کارهای انجام یافته به شرکت گزارش می دهند. تمام تلاش این واحد در این است که نهایت رضایت مشتریان خود را جلب نماید و کارکنان و متصدیان این واحد با تمام جدیت و علاقه این کار را انجام داده و پاداش خود را از لبخند رضایت مشتریان دریافت می کنند.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان شرقی
آدرس :  استان آذربایجان شرقی - تبریز
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: سرویس و نگهداری آسانسور - (تبریز)
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :