ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

سوئیچ سیسکو 2950G Cisco

سوئیچ سیسکو  2950G Cisco

سوئیچ های 2950 با توجه به دارا بودن قابلیت های مورد نیاز در شبکه های لایه دو و همچنین مدیریت و راه اندازی ساده و به نسبت راحت تر نسبت به سوئیچ های رده های بالاتر بسیار مورد توجه می باشد. از جمله سوئیچ های سری 2950، سوئیچ Cisco 2950G است که همانند سوئیج 12 پورت معمولی 2950 (12 پورت اترنت با سرعت 10/100مگابیت بر ثانیه) بوده با این تفاوت که دارای دو پورت Uplink با پهنای باند گیگابیت بر ثانیه به شکل GBIC نیز می باشد. از این نظر کسانی که به دنبال خرید سوئیچ 2960 هستند اما قیمت بهتری می خواهند می توانند از این سوئیچ استفاده کنند.
حداکثر نرخ ارسال (بیت بر ثانیه) 6.8 Gbps و نرخ ارسال (بسته در ثانیه، بسته 64 بایتی) 4.8 Mbps این سوئیچ باعث شده که سرعت بیشتری نسبت به سوئیچ های 2950 معمولی داشته باشد.
فروشگاه ادمین کالا در راستای پیشبرد اهداف خود جهت فروش تجهیزات سیسکو اعم از روتر، سوییچ، ماژول و تلفن های دست دوم و قیمت های مناسب به همراه گارانتی و پشتیبانی فنی، شرایط خوبی را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است و جهت جلب اعتماد آن ها تجهیزات پس از تست فنی توسط نیروهای متخصص و مجرب سیسکو با شناسنامه فنی بسته بندی و آماده فروش می گردند.
اطلاعات تماس :
021-********
www.adminkala.com
[email protected]

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: سوئیچ سیسکو 2950G Cisco
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :