ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

سپتیک تانک - مهندسی فراب زیست فراز

سپتیک تانک - مهندسی فراب زیست فراز

سپتیک تانک شرکت مهندسی فراب زیست فراز
سپتیک تانک یکی از ساده ترین و قدیمی ترین فرآیند های تصفیه فاضلاب می باشد. این فرآیند هیچ گونه مصرف انرژی نداشته و نیاز به راهبری نیز ندارد. نحوه تصفیه در سپتیک تانک بدین صورت است که ابتدا فاضلاب از طریق لوله ورودی وارد قسمت اول سپتیک تانک می شود. این بخش که توسط یک دیواره جدا کننده از بخش دوم مخزن جدا شده است، با ورود فاضلاب به این بخش، مواد معلق و ذرات خارجی به سبب وزن بیشتر خود به سمت پایین حرکت کرده و در کف مخزن ته نشین می شوند. روغن و چربی ها نیز به دلیل اینکه دارای وزن مخصوص کمتری نسبت به فاضلاب هستند، به سمت بالا حرکت نموده و بر روی سطح شناور می گردند. تجمع مواد ته نشین شده در کف مخزن باعث ایجاد توده ای از لجن شده و میکروارگانیسم ها و باکتری ها در آن تکثیر یافته و رشد می کنند. واکنش های بیولوژیکی که در جریان تکثیر و رشد آنها اتفاق می افتد باعث می شود که مواد آلی آلاینده تجزیه شده و فاضلاب تصفیه گردد. انجام این واکنش ها همچنین سبب تبدیل حجم قابل توجهی از لجن به بیوگاز و کاهش حجم لجن می شود. بیوگاز تولید شده که عمدتاً متان است از طریق لوله خروج بیوگاز از سپتیک تانک خارج می گردد. در ادامه پساب زلال شده از طریق لوله خروجی از سپتیک تانک خارج می شود.
لجن انباشته شده در سپتیک تانک بسته به میزان استفاده بین 1 تا 5 سال نیاز به تخلیه دارد. به هنگام تخلیه بهتر است، کمی از لجن را در سپتیک تانک باقی گذاشت. زیرا این لجن حاوی میکروارگانیسم ها و باکتری های موثر در تصفیه بوده و تخلیه کامل آنها باعث طولانی شده زمان راه اندازی مجدد بخش بیولوژیکی سپتیک تانک می شود.
سپتیک تانکهای تولیدی شرکت فراب زیست فراز در انواع پل اتیلن دوجداره، فایبرگلاس و بتنی پیش ساخته در احجام مختلف از 1 تا 85 متر مکعب تولید می شود.
مزایای سپتیک تانکهای تولیدی این شرکت:
•طراحی دقیق و عملی
•ساخت سپتیک تانک ها مطابق با استاندارد DIN 4261و CSAB66آلمان و استاندارد های وزارت صنایع و معادن
•تحمل بار ترافیکی تا 60 تن
•قابلیت تولید بصورت کاملاً دفنی، نیمه دفنی و غیر دفنی
•آب بندی کامل و عدم وجود هر گونه نشتی
•عمر بالا
•سهولت در نصب و راه اندازی
•قابلیت ساخت در ابعاد گوناگون بنا به سفارش خریدار
•50 سال گارانتی
جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید!
*********** - *********** - ***********
www.farab-zist.com

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: سپتیک تانک - مهندسی فراب زیست فراز
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :