ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

سینما خانگی سه بعدی بلوری سامسونگ HW-F751

سینما خانگی سه بعدی بلوری سامسونگ HW-F751

قیمت : تماس بگیرید

سینما خانواده سامسونگ مدل HW-F751 دارای طراحی فوق الهاده زیبا با یک باند افقی و یک ساب ووفرنقره ای است. قابل نصب بر روی دیوار می باشد و یا در هر قسمت منزل به دلخواه خود قرار دهید و اطمینان خاطر داشته باشید که زیبایی دکوراسیونتان را دوچندان خواهد کرد. این سینما مکمل تلویزیون های صفحه تخت سامسونگ می باشد که صدایی با کیفیت عالی و فراگیر پخش می کند.

  صدای سه بعدی
  توان قدرتی 310 وات
  ورودی USB
  ورودی HDMI

  با بهره گیری ازسینما خانگی شما می توانید تلویزیون و AirTrack خود را به راحتی از طریق بلوتوث به سینما اتصال دهید و صدایی با کیفیت عالی از SoundShar گوش دهید. عدم وجود انتهایی سیم بین AirTrackو تلویزیون به شما اجازه می دهد تا بدون مزاحمت سیم ها از سینما استفاده کنید و دیگر نگران شلختگی سیم ها نباشید که منظره ناخوشایندی ایجاد می کند.طراحی براق و باریک آن زیبایی آن را افزایش داده است. شما به طور همزمان می توانید حجم تلویزیون وAirTrack با بلوتوث و یا اتصال HDMI روشن و مدیریت کنید.
   SoundShare تنها برای تلویزیون های 3ی سامسونگ قابل پشتیبانی است.
  Soundbar سینما خانواده سامسونگ اچ دبلیو اف مجهز به تکنولوژی پردازش صوتی می باشد که به تجزیه و تحلیل موسیقی متن فیلم، صدای سه بعدی به علاوه ایجاد امواج عمودی صدا برای تکمیل صدای عمومی می باشد که این ویژگی سبب می شود شما صدایی با کیفیت خارق العاده در تمام فضای اتاق بشنوید.
  در Soundbar سری 7 سامسونگ با استفاده از فن آوری تقویت کننده کریستال وضوح صدای ارائه شده به صورت قابل توجهی بالا رفته است. و یک صدای غنی و واقعی از ساب ووفر بی سیم به گوش می رسد که 310 وات قدرت دارد.

سینما سامسونگ قابلیت سازگاری با فرمت های صوتی مختلف

  Soundbar سامسونگ می تواند تقریبا تمام فرمت ها را بخواند و نویز ها و صداهای اضافه را حذف کند و صدایی رسا با کیفیت عالی پخش کند . قادر به تولید 5.1 کانال و دارای DTS و دالبی دیجیتال موسیقی متن در DVD و دیسک های بلو ری و نیزخواندن فرمت های MP3 و دسته ی WMA، AAC ، OGG، WAV،می باشد.
  با اتصال یک USB شما قادر خواهید بود فایل های موسیقی و فایل های دیگر را مستقیماً از سینما HW-F751 پخش کنید می توانید از شش حالت DSP به منظور افزایش پخش صدا از دستگاه های مانندپخش کننده های MP3 و تلفنهای هوشمند استفاده کنید.


مشخصات پخش صوت و تصویر
مدل: F751
نوع سینما: سه بعدی (3D)
فرمت های قابل پخش: MP3MP3/WMA9/AAC Name/ID3Tag. 1.1/ID3Tag
خروجی HDMI: دارد
توان قدرتی: 310وات
وزن محصول: 7کیلوگرم
بلند گوی بی سیم: دارد
درگاه USB: دارد

خرید با نازل ترین قیمت از فروشگاه آنلاین بانه ویترین
www.banehvitrin.org
www.baneh.info
تماس با پشتیبانی فروش
***********-8-9
***********-9
***********
مشاوره و پاسخگویی تلفنی 24 ساعته
لذت یک خرید واقعی و غیر حضوری را با ما تجربه کنید

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان کردستان
آدرس :  استان کردستان - بانه
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: سینما خانگی سه بعدی بلوری سامسونگ HW-F751
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :