ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

شارژ و فروش انواع کپسولهای آتش نشانی استاندارد

شارژ و فروش انواع کپسولهای آتش نشانی استاندارد

قیمت : مناسب

کپسول های آتش نشانی یا سیلندرهای اطفاء حریق برای استفاده در لحظات اولیه حریق شروع حریق و برای جلوگیری از گسترش اتش سوزی بصورت قابل حمل ایجاد گردیده اند و برای انواع دسته بندی حریق که شامل پنج نوع A,B,C,D,E هستند بکار گرفته می شوند.
بطور کلی انواع کپسول های آتش نشانی بر اساس نوع ماده قابل اشتعال به انواع زیر دسته بندی می گردد:
6-کپسـول آتـش نشـانی آب و گاز
7-کپسـول آتـش نشـانی پـودرو گاز
8-کپسـول آتـش نشـانی دی اکسید کربن
9-کپسـول آتـش نشـانی بیوورسال
10-کپسـول آتـش نشـانی هالن
خاموش کننده آب و گاز: این نوع خاموش کننده ها در اندازه های مختلف و برای اطفاء حریق جامدات قابل اشتعال که از خود خاکستر بر جای می گذارند از قبیل: چوب ، کاغذ ، مبلمان و ... بسیار مناسب است.
خاموش کننده پودروگاز: این نوع خاموش کننده ها در اندازه های مختلف و برای اطفاء حریق مایعات قابل اشتعال از قبیل: نفت ، روغن و بعضا در حریق های الکتریکی بسیار مناسب است.
بر حسب نوع مواد تشکیل دهنده انواع خاموش کننده های محتوای پودر را به دو گروه تقسیم می نمایند : 1 - پودر شیمیایی 2 - پودر خشک شیمیایی
1- پودر شیمیایی : این ماده گرد یا پودر بسیار نرمی است که از مخلوط یک یا چند ماده شیمیایی و بعضی مواد افزودنی تشکیل شده است . پودر های خاموش کننده را بر اساس ماده اصلی اطفایی و برای مبارزه با انواع مختلف حریق به انواع گوناگونی تقسیم می نمایند ، که مهمترین آنها عبارتند از :
7)پودر بی کربنات سدیم (جوش شیرین)
8)بی کربنات پتاسیم
9)بی کربنات پتاسیم با بنیان اوره
10)کلرید پتاسیم
11)فسفات آمونیوم
12)مانکس
2- پودر خشک شیمیایی : پودر خشک فقط برای مبارزه با آتش سوزی نوع D یعنی فلزات قابل اشتعال مانند منیزیم مناسب می باشد .
خاموش کننده های دی اکسید کربن : در این نوع خاموش کننده ، گاز دی اکسید کربن تحت فشار به صورت مایع درآمده و هنگام عمل به صورت گاز و با فشاری برابر با 150 پوند بر اینچ مربع خارج می گردد . سر لوله ی خاموش کننده دی اکسید کربن به شکل قیف یا شپور است که از این طریق می توان به راحتی این نوع خاموش کننده را از سایر خاموش کننده های تشخیص داد.
خاموش کننده های بیوورسال : این ماده اطفائی به تازگی ساخته شده و برای کلیه انواع حریق قابل استفاده می باشد. از نکات قابل ذکر این کپسول خاصیت جلوگیری از برگشت شعله پس از استفاده می باشد. علاوه بر این قدرت اطفایی این ماده 3تا 5 برابر بیشتر از پودروگاز می باشد و در حجم کمتر کارایی بالاتری نسبت به ماده پودروگاز را داراست.
خاموش کننده های هالن : این خاموش کننده از انواع گازهای خنثی و بی اثر ساخته می شد که قدرت اطفایی بسیار بالایی دارد ولی بعلت ایجاد تبعات زیست محیطی و ممنوعیت استفاده منسوخ گردیده است.

توجه: قبل از ارسال کپسولها برای شارژ مجدد حتمآ پلمپ دستگاه خاموش کننده را بکشید کپسول آتش نشانی را سروته نموده و شیر خروجی کپسول را بفشارید تا گاز سیلندر تخلیه شود .
این شرکت مرکز فروش و نمایندگی انواع کپسول های آتش نشانی بایا سیلندر ، باران مازند ، آذرسیلندر ، روناک گاز خزر ، خزر سیلندر ، دژ ( آذر نبرد فربد ) ، ایمن فرهنگ سپاهان( زیتا ) ، ایران نجات ، پیشرو ( البرز نجات ) می باشد و مفتخر است که در خصوص شارژ و تست هیدروستاتیک سیلندرهای اطفاء حریق مجوزهای لازم را از وزارت کار دریافت نموده است.
•فروش و شارژ انواع کپسول های آتش نشانی آب و گاز در اوزان مختلف: 6 لیتری ، 10 لیتری ، 25 لیتری چرخ دار ، 50 لیتری چرخ دار ، و 75 لیتری چرخ دار
•فروش و شارژ انواع کپسول های آتش نشانی پودر و گاز در اوزان مختلف: 1 کیلویی ، 4 کیلویی ، 6 کیلویی ، 12 کیلویی ،25 کیلویی چرخ دار تحت فشار و بالن بغل ، 50 کیلویی چرخ دار تحت فشار و بالن بغل ،75 کیلویی چرخ دار بالن بغل
•فروش و شارژ انواع کپسول های آتش نشانی دی اکسید کربن (CO2) در اوزان مختلف: 2 کیلویی ، 3 کیلویی ، 4 کیلویی ، 6 کیلویی ، 10 کیلویی ، 12 کیلویی (ارابه دار) و 30 کیلویی ارابه دار
•فروش و شارژ انواع کپسول های آتش نشانی بیوورسال در اوزان مختلف: 1 کیلویی ، 4 کیلویی ، 6 کیلویی ، 12 کیلویی ،25 کیلویی چرخ دار ، 50 کیلویی چرخ دار ،75 کیلویی چرخ دار

شرکت خدمات مهندسی ایمن سلامت زیست آزما (شیاکو)
www.sheaco.ir

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان البرز
آدرس :  استان البرز - محمد شهر
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: شارژ و فروش انواع کپسولهای آتش نشانی استاندارد
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :