ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

شارژ کنترلر خورشیدی

شارژ کنترلر خورشیدی

در سیستم‌ جدا از شبکه که باتری ذخیره‌کننده انرژی و شارژ کنترلر یک جزء مهم محسوب می شود. هدف اصلی شارژ کنترلر، محفاظت از باتری‌ در مقابل شارژ و یا درشارژ بیش از اندازه به دست آرایه خورشیدی و شارژکنترلر جریان و ولتاژ ورودی به باتری را تنظیم کند. برخی از انواع شارژکنترلر که دارای خصوصیت ردیاب ولتاژ پایین هست، باتری را رد مقابل دشارژ زیاد دست بار محافظت کند.
باتری‌ معمولی شارژ شود، عمر پیش‌بینی شده آن‌ به‌ صورت چشم‌گیر کاهش پیدا ‌کند. کنترلرولتاژ باتری را بررسی کند و هرگاه که ولتاژ باتری زیاد از بشود، جریان شارژ را متوقف ‌کند.این موضوع به خصوص در مورد بات اهمیت دارد چون که در آن نمی توان آب داخل باتری را که در طی شارژ دوباره باتری از دست رفته و جایگزین کرد.شارژ کنترلر خورشیدی به طور کل دستگاه که برای تنظیم ولتاژ و یا جریان خروجی از پنل های خورشیدی برای محافظت از باطری ها در مقابل شارژ بیش از اندازه و وقتی که تنظیم بر نحوه شارژ باطری وجود نداشته باشد باتری بر اثر شارژ بیش از حد آسیب خواهند دید. با دستگاه شارژر خورشید که می توان به راحتی انرژی نور را به انرژی الکتریک تبدیل کند. از این به بعد دیگر نگران تمام شدن باتری دستگاه های الکتریکی خود نبوده با این شارژر می توان انواع گوشی موبایل، دستگاه دوربین دیجیتال و خیلی از لوازم دیگر را وقتی دسترس به پریز برق ندارد، شارژ کرد.

شارژ کنترلر 10 امپر 12 ولت , 24 ولت برند استکا STECA))
شارژ کنترلر 12 و 24 ولت 20 آمپر برند استکا STECA))
شارژ کنترلر 24 ولت 30 آمپر برند استکا STECA))
شارژ کنترلر 24 ولت 40 آمپر برند استکا STECA))
شارژ کنترلر PWM برند استکا STECA))
شارژ کنترلر ساخت چین برند مونو(MONO)
فروش عمده شارژ کنترلر استکا STECA))
فروش تکی شارژ کنترلر مونو(MONO)
فروش شارژ کنترلر به صورت عمده برند استکا ( STECA)
شارژ کنترلر 12 ولت 10 آمپر شارژ کنترلر مونو(MONO)
شارژ کنترلر 12 ولت 20 آمپر شارژ کنترلر مونو(MONO)
شارژ کنترلر 24 ولت 30 آمپر شارژ کنترلر مونو(MONO)
شارژ کنترلر 24 ولت 40 آمپر شارژ کنترلر مونو(MONO)

فروش شارژ کنترلر اتوماتیک MPPT مونو ( MONO)و انتخاب ولتاژ باتری 12/24/48 ولت دی سی 60 آمپر.
ساخت چین MPPT ) آمپر 60 اتوماتیک 12 ولت و 24 ولت و48 ولت باتری.
60 آمپر mppt شارژ کنترلر STECA)
جریان شارژ 60 آمپر ، ماکزیمم ولتاژ ورودی 150 ولت.
ولتاژ شارژ سیستم باتری 12/24/48 ولت. 
ماکزیمم توان ورودی پنل خورشیدی
سیستم 12 ولت باتری 900 وات ورود
سیستم 24 ولت باتری 1700 وات ورود
سیستم 48 ولت باتری 3400 وات توان ورود ، دارای نمایشگر LCD , LED

این سیستم چون mppt توان پنل خورشید هدر نرود و در شارژ کنترلر pwm مثل: 1000 وات پنل دارد با ولتاژ 18تا24 ولت برای سیستم شارژ باتری 12 ولت میانگین ولت پنل را20 ولت بگیرد 1000 وات تقسیم بر 20 و 50 آمپر یعنی پنل 50 آمپر و ولت آن 20 ولت دی سی باشد اگر به شارژ کنترلر pwm وصل شود. در عمل باطری که شارژ خواهد کرد به فرض 14 ولت و آمپر آن 50 آمپر باشد پس 6 ولت از پنل کم شود که در 50 آمپر می شود. 300 وات.
1000 وات پنل خورشید به شارژ کنترلر pwmبدهد توان خروجی شارژ کنترلر 700 وات بوده و عمل 300 وات پنل خورشیدی را هدر داده است.
در شارژ کنترلر (STECA) MPPT توان ورودی شارژ کنترلر با توان خروج شارژ کنترلر برابر هست به این صورت که شارژ کنترلر (STECA) MPPT اگرچه ولتاژ باتری خروج همان 14 ولت باشد اما آمپراژ خروجی به آن حد رساند آمپر شارژ با لاتر می رود که توان خروجی با توان ورودی شارژ کنترلر برابر شود. ولتاژ پنل خورشید ضربدر جریان آمپر مساوی ولت باتری ضرب در آمپراژ شارژ کنترلر و توان تلفات کابل و اینورتر و ابری حساب می شود و برای شارژ کنترلر mppt هر 1000 وات خروج 1020 وات پنل خورشید در ورودی شارژ کنترلر در نظر گیرد. برای 10 کیلو وات مفید 10200 وات 10/2 کیلو وات پنل خورشیدی در نظر گرفت شود .شارژ کنترلر خورشید دستگاه برای تنظیم ولتاژ و یا جریان خروج از پنل خورشیدی ،برای محافظت از باطری در قبال شارژ بیش از اندازه و در تنظیم بر روش شارژ باطری وجود نداشته باشد باتری بر اثر شارژ بیش از حد آسیب خواهد دید.
تشکیل شده از پنل خورشید برای ذخیره انرژی نورانی خورشید در هر زمان و هر مکان باشد. همچنین با مصرف از باطری ذخیره کننده داخل می توان با USB و نیز آداپتور ، برق نیز دستگاه را شارژ نماید و شارژر را همراه خود داشته باشد و در مواقع نیاز مصرف نماید.




با ما تماس بگیرید :********-********

نشانی:تهران-لاله زار جنوبی کوچه بوشهری مجتمع تجاری تهران الکتریک واحد232

تیکوانیرو گامی موثر در نمایندگی و عرضه شارژ کنترلر استکا و مونو

بر روی لینک ما کلیک کرده و از سایت ما دیدن فرمایید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: شارژ کنترلر خورشیدی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :