ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

شبیه سازی تخصصی رشته های مهندسی با نرم افزار ANSYS

شبیه سازی تخصصی رشته های مهندسی با نرم افزار ANSYS

قیمت : توافقی - کمترین قیمت

تعدادی از مجرب ترین دانشجویان فارغ التحصیل و اساتید نخبه کشور ایران اسلامی از دانشگاه های برتر ایران و جهان (دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران، دانشکده فنی دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتی شریف تهران، دانشگاه علم و صنعت تهران) اقدام به انجام پروژه های دانشجویی در قالب پروژه های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا و هم چنین مقالات فوق تخصصی ISI در زمینه رشته های مهندسی مکانیک، مهندسی متالورژی و مواد، مهندسی شیمی، مهندسی برق و غیره برای اولین بار و به صورت کاملا حرفه ای در ایران با استفاده از نرم افزار ANSYS APDL، ANSYS Workbench، Fluent نموده اند.
شایان ذکر است که این مرکز با در اختیار داشتن کادری مجرب و کاملا حرفه ای تنها مرکز دارنده گواهی معتبر انجام پروژه در زمینه شبیه سازی با نرم افزار ANSYS در ایران بوده و هم چنین تنها و اولین مرکز در ایران اسلامی است که پروژه های دانشجویی و تحقیقاتی در تمامی زمینه های علوم و مهندسی در کمترین زمان و کمترین قیمت ممکن را با استفاده از نرم افزار ANSYS و به کمک زبان برنامه نویسی آن APDL انجام می دهد.

در ادامه به تعدادی از پروژه های انجام شده توسط این مرکز پرافتخار فنی و مهندسی در عرصه ایران اسلامی اشاره می شود:

- انجام پروژه شبیه سازی و محاسبه تنش بر روی استنت های قلبی عروقی Stent با در نظر گرفتن ماده Shape Memory Alloy آلیاژ حافظه دار به صورت فوق تخصصی و برای اولین بار در ایران با نرم افزار ANSYS APDL.

- انجام پروژه شبیه سازی ویبرو کانوایر و تحلیل تنش و خستگی بر روی سازه ویبرو کانوایر Vibro Conveyer به صورت کاملا حرفه با استفاده از نرم افزار ANSYS Workbench.

- انجام پروژه شبیه سازی چسبندگی سلول کندروسیت بر روی زیرلایه شیشه ای با استفاده از المان Cohesive Zone به صورت کاملا تخصصی برای اولین بار در ایران و جهان با استفاده از نرم افزار و برنامه نویسی با ANSYS APDL.

- انجام پروژه شبیه سازی مکانیک سیالاتی CFD برای تحلیل کمپروسورهای موتور توربین گاز با 47500 دور در دقیقه به صورت کاملا حرفه ای برای اولین بار در ایران با استفاده از نرم افزار Fluent.

- انجام پروژه شبیه سازی تحلیل تنش و خزش دمای بالا توربین روتور Turbine Rotor توربین های گاز با 47500 دور در دقیقه چرخش به صورت کاملا حرفه ای با استفاده از نرم افزار ANSYS Workbench.

- انجام پروژه شبیه سازی تحلیل آنالیز Hysteresis و Push Over هیترزیس و پوش اور سازه های عمرانی با در نظر گرفتن ماده آلیاژ حافظه دار برای اولین بار در ایران و جهان به صورت سه بعدی با استفاده از نرم افزار ANSYS APDL.

- شبیه سازی مکانیک سیالاتی CFD بر روی استنت های قلبی و عروقی Stent برای مطالعه تاثیر حضور استنت بر روی جریان خون با استفاده از نرم افزار ANSYS APDL.

- شبیه سازی و آنالیز مکانیکی بر روی ایمپلنت های اورتوپدی Dynamic Hip Screw و شبیه سازی بافت استخوانی در اثر شکستگی برای اولین بار در ایران و جهان با استفاده از نرم افزار ANSYS APDL.

- شبیه سازی تنشی و پوروالاستیک Poroelastic تونل آب تحت فشار با استفاده از نرم افزار ANSYS APDL برای اولین بار در ایران.

برای دریافت رزومه کامل با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: ***********
فکس: ********-021

مدیریت محترم مجموعه فوق تخصصی مهندسی توربومگاتکنیک

مهندس مهرداد یوسفی

کارشناسی ارشد مهندسی مواد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران

موفقیت شما آرزوی ماست.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: شبیه سازی تخصصی رشته های مهندسی با نرم افزار ANSYS
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط