ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

شبیه ساز پرواز/اورجینال

شبیه ساز پرواز/اورجینال

قیمت : 11100

این بسته شبیه ساز پرواز مایکروسافت نشانه ای از اوج تجربیات 25 ساله در زمینه بسته های شبیه ساز پرواز می باشد که دارای مهمترین و مشخص ترین ویژگی های بروز در زمینه کنترل پرواز محسوب می شود. این شبیه ساز شما را وارد دنیایی واقع گرایانه و زیبا می سازد که در آن چندین مدل از هواپیماها و ماموریت های متنوع را در پیش رو دارید و تمامی این ها را در فضای بازی تجربه خواهید کرد. پروازهای رایگان اجازه سیر به هر نقطه از مکان ها را به شما می دهد ، از محل سکونت شما تا مرزهای بسیار دور که شاید رویای آنجا را قبلا دیده اید.
گیمرها و طرفداران این بازی در هر رده سنی می توانند مهارت هایی در حد تلاش خود کسب نمایند و در دنیای آنلاین ، در این محیط مجازی از یک نقطه سفر خود را آغاز کرده و همراه با دیگران به هر مکانی سفر کنند.


ویژگی ها:
گرافیک ارتقا یافته شامل کیفیت بالای تکچسر ، مدل های جدید کره زمین که تسهیل مدارهای پرواز را دارند ، اطلاعات صحیح مسیرها، بافت های نواحی بخصوص، حیوانات سه بعدی ، صورت های فلکی و غیره...
کاربردی بودن فرودگاه مجهز در وضع پیش فرض ، وسایل دینامیکی مناسب ، چت وی ها و غیره ... ، در این نسخه اینگونه وسایل دقیقا در محل هایی هستند که در واقعیت وجود دارند.
سیستم پیشرفته شرایط جوی شامل مدل هایی با دید بهتر هستند . امکان باز کردن به حالت دو نفره که در آنجا از یک آسمان مشترک استفاده می کنند ، ویژگی دیگری که به کاربران امکان مشترک سازی کابین خلبان را می دهد.



تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی تعویض می باشد و در صورت بروز هرگونه مشکل در اسرع وقت پاسخگوی شما خریدار محترم خواهیم بود

***ارسال سریع به سراسر کشور***
این مجموعه عظیم و جذاب شامل 3 عدد دی وی دی می باشد

شماره مجوز : 155/4711
فروشنده: ترفند
قیمت: 11,100 تومان

جهت دریافت این محصول استثنایی، آدرس زیر را کپی کرده و مستقیما در نوار آدرس مرورگر خود وارد نمایید:


http://www.bziran.com/detail.php?vendors=********&id=250&AdsID=54749&ads_type=&percent=

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: شبیه ساز پرواز/اورجینال
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط