ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

شرکت خدمات فنی مهندسی صنعت پویای بهشهر

شرکت خدمات فنی مهندسی صنعت پویای بهشهر

قیمت : توافقی

احتراما به استحضار می رساند،چکش های پنوماتیک ابزاری مناسب برای حل معضل گیر کردن (پل زدن ) مواد پودری درداخل مخازن، سیلوها و لوله های انتقال مواد می باشند که در این زمینه می توان صنایعی چون آرد و نشاسته، قند وشکر ، خوراک دام و طیور ،مواد معدنی و ساختمانی از قبیل گچ ، سیمان ، آهگ ... ،صنایع تولید کننده پودر های میکرونیزه همچون تولید کنندگان پرلیت ، بنتونیت ، پودر زغال،تالک ، انواع فسفات ، سولفات ، کاشی و سرامیک و چینی. . .  و صنایع نفت و گاز و پتروشیمی (گوگرد ،کک...)نام برد که با این مشکل (پل زدن) مواجه می باشند . اساس کار این ابزار استفاده از هوای فشرده (بوسیله کمپرسورهای موجود در واحد های تولیدی) و ضربات قابل کنترل زمانی (از طریق تایمر)خواهد بود که بنا به تعداد دفعات مورد نیاز (دفعات در ثانیه ، دقیقه و یا ساعت) و از طریق پالسهای ضربه ای باعث ایجاد شوک در بدنه مخازن ، سیلوها و یا لوله ها می شود


چکش های رایج صنایع داخلی مدل های SP2020 و SP2010 و مدل SP2010-R می باشد که دارای مشخصات ذیل می باشند:

مدل SP2020: وزن چکش 1400 گرم که با فشار 1 الی 6 بار هوای فشرده کار می کند و قابل نصب بر روی مخازن با قطر بالای 2 متر و مواد پودری و بسیار چسبنده مناسب می باشد.

مدل SP2010: وزن چکش 750 گرم بوده که با فشار 1 الی 6 بار هوای فشرده کار می کند و قابل نصب بر روی مخازن با قطر کمتر از 2 متر، شوت ها، هاپرها ، لوله ها و کانالهای شیب انتقال مواد پودری و چسبنده می باشد.

مدل SP2010-R: این چکش دارای شاسی حلقوی می باشد که بر اساس قطر لوله،حلقه مورد نظر ساخته می شود و مناسب جهت نصب بر روی لوله های انتقال مواد پودر و چسبنده می باشد.

چکشهای مورد نظر در دو حالت اتوماتیک و دستی قابل استفاده می باشند و عموما در حالت اتوماتیک با کانویر زیر مخازن و یا هر وسیله دیگر (بر اساس نیاز استفاده کننده)قفل شده و با کمک تایمر، چکش ، در زمان های دلخواه (بر اساس ثانیه ، دقیقه و یا ساعت) شروع به زدن پالس می نماید و در هنگام توقف کانویر ،چکش مورد نظر متوقف می شود. در حالت دستی و با کمک شاسی و در زمانهای دلخواه اپراتور اقدام به خاموش و روشن نمودن چکش می نماید.

مزایای این چکش:

-مصرف انرژی در حد صفر،برای یکبار در طول روز مخزن هوای فشرده کمپرسور پر شده (در حد 100 لیتر) و همین میزان هوا برای کل طول روز کاری برای استفاده از چکش کافی است.

-عدم نیاز به تعمیر و نگهداری

-ریزش یکنواخت مواد و عدم گیر کردن و پل زدن مواد

-عدم آسیب رساندن به بدنه مخازن توسط اپراتورها که عموما با چکش های معمولی و پلاستیکی اقدام به زدن ضربه می نمایند

شرکت صنعت پویای بهشهر با تجربه چند ساله اقدام به طراحی و ساخت انواع چکش های پنوماتیک نموده است بگونه ای که با نصب آن بر روی بدنه تجهیزات فوق الذکرمعضل اشاره شده برای همیشه مرتفع می گردد. این شرکت در حال حاضر قادر ا ست بنا به ماهیت کار، سایزمخازن و نوع ماده نسبت به ساخت و تحویل چکش های مناسب به صنعتگران محترم پیشنهاد و اقدام نماید.در صورت نیاز به اطلاعات بیشترلطفا با کارشناسان این شرکت تماس برقرار فرمایید.***********-***********-***********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان مازندران
آدرس :  استان مازندران - بهشهر
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: شرکت خدمات فنی مهندسی صنعت پویای بهشهر
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط