ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

شرکت نظافتی و خدماتی ستاره قزوین

شرکت نظافتی و خدماتی ستاره قزوین

قیمت : 09196389115

شرکت نظافتی و خدماتی ستاره قزوین
آماده اعزام نیروی نظافتچی آموزش دیده جهت نظافت راه پله و مشاعات ساختمان های مسکونی، تجاری و اداریبرای تمام نقاط استان قزوین(فزوین*الوند*آبیک*اقبالیه*تاکستان*بویین زهرا*محمدیه) می باشد، پرسنل نظافتچی شرکت خدماتی نظافتی ستاره قزوین به لحاظ آموزش دیدن دوره نظافت ، بدون آسیب رساندن به سلامت انسان ، حیوان و گیاهان با مواد شیمیائی صحیح خدمات نظافتی موثری را ارائه میدارند.
بعضا شرکتها نیاز به افراد نیمه وقت دارند به خصوص شرکتهای کوچک و دفاتر کار برای رفع نیازخدماتی مانند ، نگهبانی ،آبدارچی ،نظافتچی و ... با توجه به این که حجم کارشان کم می باشد به کار گیری یک نیروی تمام وقت توجیه مالی نخواهد داشت.لذا نیاز دارند تا چند ساعت در روز یا چند ساعت هفته یا ماه کارشان ساپورت بشود. این شرکت با تامین نیرو به درخواست مشتری آماده ارائه خدمات تامین نیرو به صورت پاره وقت می باشد.
تامین نیروی انسانی شرکت ستاره قزوین آماده تامین نیروی انسانی نیمه وقت ، نگهبانی ،پذیرایی از مهمان در جلسات برای شرکتها و مو سسات و ادارات و اعزام تامین نیروی انسانی نیمه وقت برای آنها می باشد.
رنگ آمیزی ساختمان
اجرای نقاشی ساختمان یا رنگ آمیزی ساختمان برای رسیدن به اهدافی همچون کارکرد مناسب ، زیبائی بصری هارمونی فضایی و تاثیر محیطی و روانی موثر و مثبت در
طراحی داخلی ، مستلزم استفاده هماهنگ ، منسجم معنی دار و زیبا از عناصر طراحی است . که این کار با رنگ آمیزی ساختمان یانقاشی ساختمان انجام می شود. تجربه کار با رنگ ثابت کرده است که رنگ ها نیز مثل انسانها ، از جهات مختلف با یکدیگر مرتبط اند و سلیقه ها و صفات مشترکی دارند. و یا برعکس ناهموان و متضاد یکدیگرند. رنگ آمیزی ساختمانیکی ا ز عوامل تعیین کننده سبک و
سیاقی است که بدان طریق با محیط پیرامون خود ارتباط برقرار مینماییم.
اعزام نیرو جهت پرستاری از سالمندان شما
با مدیریت خانم مهندس مقدم و اقای مهدوی
شماره های تماس
***********
***********
***********
***********
***********
***********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان قزوین
آدرس :  استان قزوین - قزوین
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: شرکت نظافتی و خدماتی ستاره قزوین
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :