ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

شکلات با نام ، آرم و طرح اختصاصی شما

شکلات با نام ، آرم و طرح اختصاصی شما

شکلات های سفارشی شوکوبرند
نماینده انحصاری شکلات های سفارشی شوکو برند در اصفهان
کانون طراحان آویژه
شما می توانید شکلات های سفارشی خود را در طرح و قالب دلخواه سفارش دهید، به عنوان مثال قالب کلی شکلات شما می تواند به شکل دایره، مربع، قلب و یا حتی به شکل لوگوی سازمان شما باشد. همچنین پس از انتخاب شکل کلی شکلات ، می توانید متن و یا طرح مورد نظر برای درج بر روی شکلات را انتخاب نمایید. همچنین در صورت در خواست شما،امکان ارایه بسته بندی و جعبه های سفارشی شکلات با طرح اختصاصی امکان پذیر می باشد.
این بسته بندی های اختصاصی برای کاربردهای مختلفی از جمله استفاده در نمایشگاه ها و یا هدیه به مشتریان و مخاطبین قابل استفاده می باشد.
محصولات شوکوبرند پیشنهادی جدید و لوکس می باشد. محصولی خوشمزه و دلنشین که خاطره خوشی از برند شما را در ذهن مشتری باقی می گذارد.
شوکوبرند می تواند آرم و لوگوی شرکت یا سازمان شما را برروی شکلات درج نموده و به تعداد دلخواه شما آماده نماید تا شما بتوانید با شکلات های اختصاصی و سفارشی، از میهمانان و مخاطبین خود پذیرایی نمایید.
امکان درج نام و تاریخ تولد و پیام خوشآمدگویی بر روی شکلات زیبا و لذیذ برای استفاده در جشن تولد، و یا ارایه طرح های جالب و متنوع فانتزی با درج نام عروس و داماد و تاریخ عروسی برای پذیرایی در جشن عروسی ، در شوکوبرند امکان پذیر می باشد.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان اصفهان
آدرس :  استان اصفهان - اصفهان
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: شکلات با نام ، آرم و طرح اختصاصی شما
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط