ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

طراحی حرفه ای سایت !!!!!!!!!!

طراحی حرفه ای سایت !!!!!!!!!!

قیمت : بسیار مناسب

در سریعترین زمان و با کمترین هزینه صاحب بهترین سایت در میان حرفه ای ها شوید.
امروزه یکی از مهمترین عوامل در جهت پیشرفت و توسعه تجارت شما می تواند وب سایت وتبلیغات اینترنتی شما باشد. تی ای گروپ افتخار دارد که از تجربیات خود در زمینه طراحی وساخت وب سایت ها و پورتال های حرفه ای برای شرکت ها و موسسات و اشخاص مختلف و ارائه خدمات متنوع در محیط اینترنت پذیرای سفارش طراحی وب سایت و تبلیغات اینترنتی شما باشد.ما با ارائه خدمات با کیفیت بین المللی و بهره وری بالا از توانمندی متخصصان و مهندسین با سابقه دراین امر می توانیم مشاوری امین در راستای تحقق اهداف تجاری و اقتصادی شما در محیط اینترنت باشیم تا درکنار ما همیشه یک گام فراتر از سایر رقبای خود باشید ما به شما این قول را میدهیم که با پیوستن به جمع مشتریان ما و با بهرهمندی از خدمات بینظیر ما همچون :
1- داشتن یک هاستینگ یا سرویس دهنده مناسب با امنیت بالا و پشتیبانی 24 ساعته در تمام طول سال
2- داشتن یک وب سایت با طراحی مناسب جهت حرفه شما با 154 قابلیت کاربردی برای کسب و کارتان
3- اجازه می خوام کمی خودمونی حرف بزنم !
اگر تا چند سال پیش طراحی وب سایت فقط برای کلاس گذاشتن بود و هر کسی می تونست این کار رو برامون انجام بده، حقیقتا امروزه داشتن یک وب سایت تعریف های جدیدی پیدا کرده . امروز توقعات مشتریان از وب سایت بالا رفته؛ بعضی ها به دنبال فروش بیشتر هستند، بعضی ها به دنبال یک راهکار برای ساده کردن کارهاشون .
همه ما خوب میدونیم که سطح اطلاعات اکثر افراد جامعه بالا رفته و روز به روز هم بالاتر میره؛ پس وقتی ایمیل یاهو یا جیمیلمون رو روی کارت ویزیتمون چاپ می کنیم یا از وبلاگ های رایگان به عنوان وب سایت برای معرفی شرکت و خدماتمون استفاده می کنیم، اجازه میدیم تا دیگران به راحتی در مورد وجهه ، کلاس و جایگاهمون اظهار نظر کنند.
ببینید مسئله خیلی ساده هست. یک دامین ۲۰ الی ۲۵ هزار تومان قیمت داره ، امابه اندازه ۲۰ الی ۲۵ میلیون به ما اعتبار میده. یک وب سایت خوب رو میشه با ۷۰۰ الی ۸۰۰ هزار تومان طراحی کرد، اما این هزینه اصلا در برابر ارتباطات و کلاسی که برای ما ایجاد می کنه قابل مقایسه نیست.
به نظر من اگر صاحب یک شرکت هستید ، باید همون قدر وب سایت شرکتتون براتون مهم باشه که ساختمان شرکتتون براتون مهمه. اگر کاسب هستید همون قدری که به تمیزی شیشه مغازتون اهمیت میدید ، باید به مطالب وب سایتتون هم اهمیت بدید.
من و همکارانم در تی ای گروپ ، آماده ایم تا مثل یک دوست و یک وکیل حقوقی به شما مشاوره بدیم تا چطور از رقباتون پیشی بگیرید. اگر تصمیم گرفتید تا همین امروز دنیای تازه ای برای خودتون به وجود بیارید خوش اومدید. نگران نباشید همه چیز در تی ای گروپ تضمین شده و با گارانتی برگشت پول هست، شما هیچ چیزی رو از دست نمیدید. حداقلش اینه که با هم آشنا می شیم.
4- ارائه پشتیبانی 365/7/24 کاملا رایگان در تمامی ساعات شبانه روز پاسخگویی مشتریان عزیز هستیم
5- بهینه سازی در موتور های جستجوگر به صورتی که در کمترین زمان ممکن در صفحات برتر گوگل قرار بگیرید
6- ارسال تبلیغات شما به 5 میلیون ایمیل فعال ایرانی به صورت رایگان
7-ارائه مشاوره ی کاملا رایگان با کارشناسان فنی
8- ارائه قرارداد رسمی معتبر شرکتی
و ده ها خدمات ارزنده دیگر شما را وارد دنیا جدیدی از کسب و کار کنیم تا با حداقل هزینه بتوانید در کمترین زمان ممکن تفاوت را در میزان در آمد خود مشاهده کنیم خدمات ما تضمینی است کافی است با ******** تماس بگیرید تا ما مشاور اینترنتی شما باشیم.
ta-group.ir
ادرس : تهران- نارمک-ضلع شرقی میدان هفت حوض- کوچه فاطمه زهرا- پلاک 9- واحد 3
******** - ********-********

[email protected]

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: طراحی حرفه ای سایت !!!!!!!!!!
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :