ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

طراحی فروشگاه آنلاین سایت بایک!

طراحی فروشگاه آنلاین سایت بایک!

سایت بایک! فروشگاه آنلاین سایت بایک!
www.sitebike.ir

در فروشگاههای اینترنتی که از دیگر محصولات شرکت ما می باشد، فروشنده مبادرت به ارائه کالاها ویا خدمات خود درسایت می نماید که معمولا با ذکر مشخصات و تصاویر مربوطه و همچنین مبلغ آنها همراه است. خریدار پس از مراجعه به این سایت و مطالعۀ مشخصات و ویژگی‌های کالا، نسبت به ثبت سفارش خرید از فروشگاه اقدام می نماید. این سفارش‌ها توسط مسئولان فروشگاه و وب سایت دریافت گردیده وبا توجه به نوع کالا و حجم و وزن آن، به سفارش‌دهنده ارسال می‌شود که می تواند بوسیله پیک، پست و دیگر روشهای متداول ارسال کالا انجام گردد. وجه کالا به روش‌های مختلف قابل پرداخت می‌باشد اغلب پرداخت در این فروشگاههای اینترنتی به وسیله ابزارارائه شده توسط سایت بایک! جهت پرداخت الکترونیک قابل انجام است.
یکی از موارد برتری فروشگاه ساز سایت بایک، عدم وجود محدودیت در طراحی گرافیکی و نمایی می باشد. شما با توجه به سلیقه طراحی خود می توانید فروشگاه خود را شخصی سازی کنید.
یک فروشگاه کامل در سایت بایک با طراحی تنها 2 صفحه قابل اجراست . یکی برای لیست کردن محصولات و دیگری برای نمایش جزئیات. تمامی ارتباطات محصولات و دسته بندی ها بصورت خودکار و هوشمند برقرار می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه کنید :
www.sitebike.ir

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: طراحی فروشگاه آنلاین سایت بایک!
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط