ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

طراحی وبسایت حرفه ای با قیمت مناسب

طراحی وبسایت حرفه ای با قیمت مناسب

قیمت : توافقی

هدف ما جلب رضایت مشتری است و ادامه کار و عدم قطع همکاری...
در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
وب سایت مجموعه ای از تعدادی فایلهای حاوی متن، تصویر یا گرافیک و ... متصل به هم، که غالباً شامل یک صفحه اصلی - Home Page – می باشد که بر روی یک خدمات دهنده اینترنتی (Server) قرار دارند و به عنوان مجموعه ای از اطلاعات توسط یک فرد، گروه یا سازمان تهیه و نگهداری می شوند و عموم مردم می توانند بوسیله اینترنت به آن دسترسی داشته باشند.


برای مثال، صفحه ای که در حال حاضر در حال مطالعه ی آن هستید، یکی از صفحات وب سایت ایران کسب است. ایران کسب یک وب سایت است.



این مجموعه فایل ها با فرمت HTML یا (Hyper Text Mark up Language) شناخته می شوند. هر بازدید کننده از وب سایت با وارد کردن نام اینترنتی وب سایت (Domain Name) در مرورگر وب (Web Browser) به صفحه اصلی وب سایت دسترسی پیدا می کند و از طریق این صفحه به سایر صفحات دیگر وب سایت هدایت می شود.

برای داشتن یک وب سایت باید هم دامنه داشته باشید و هم فضای میزبانی.

یک وب سایت اغلب می تواند متعلق به یک سازمان، شرکت، اشخاص و یا ... باشد. طراحی سایت برای دستیابی به بازارهای آنلاین و جلب توجه بینندگان به وب سایت، ترغیب آنها به خرید محصولات و خدمات و ایجاد انگیزه برای بازگشت مجدد است.

البته باید توجه داشت که وب سایتها صرفاً برای مقاصد تجاری و اقتصادی طراحی نمی شوند بلکه برای جنبه های مختلفی از جمله اطلاع رسانی، سرگرمی، آموزشی و ... نیز بسیار پر کاربرد هستند.



آیا قصد راه اندازی یک وب سایت و حرفه ای برای خود یا شرکت خود را دارید؟

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: طراحی وبسایت حرفه ای با قیمت مناسب
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :