ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

طراحی وب سایت،ثبت دامنه ، هاست

طراحی وب سایت،ثبت دامنه ، هاست

آی اس پی هاست (ISP HOST.ir)
آی اس پی هاست، ارائه دهنده سرویس های ثبت دامنه، میزبانی وب، تجارت الکترونیک، میزبانی ایمیل، میزبانی اختصاصی، سرورهای مجازی و سرورهای اختصاصی مطابق با استانداردهای جهانی است. کلیه سرورهای آی اس پی هاست از نظر نرم افزار و سخت افزار از آخرین تکنولوژی روز بهره مند می باشند بنابراین شما با ما آنچه را که از وب سایت خود انتظار دارید درمی یابید. پرسنل متخصص بخش فنی آی اس پی هاست در تمام ساعات شبانه روز و حتی روزهای تعطیل از طریق تلفن، پرتال پشتیبانی و گفتگوی آنلاین پاسخگوی سوالات و مشکلات شما هستند. علاوه بر این کلیه سرویسهای میزبانی وب دارای یک هفته گارانتی بازگشت پول می باشند.
کلیه سرویس های میزبانی وب و نمایندگی آی اس پی هاست مبتنی بر ساختار مالتی سرور (Multi Server) می باشد. در این ساختار، سرویسهای مختلف یک وب سایت (مانند وب، ایمیل، پایگاه داده، FTP و ...) بر روی سرورهای مختلف نگهداری می گردد. به دلیل تعدد انواع سرویس ها و خدمات آی اس پی هاست، کلیه سرویسها به سه دسته شخصی ، شرکتی و سازمانی دسته بندی شده اند تا کاربران بتوانند سرویس مورد نیاز خود را به سهولت بیابند.شما برای داشتن وب سایتی مناسب فقط چند کلیک فاصله دارید ، به جمع بزرگ کاربران شبکه آی اس پی هاست بپیوندید.


isphost.ir 

آیا قصد انتقال وب سایت خود از هاست دیگر به هاست آی اس پی (شرکت بهبود سیستم پاسارگاد) را دارید؟ در این صورت آی اس پی هاست اطلاعات وب سایت شما را شامل اطلاعات، پایگاه داده و غیره را به صورت رایگان به هاست جدید شما در آی اس پی هاست منتقل میکند.

isphost.ir

هاست لینوکس

سرویسهای هاست لینوکس آی اس پی با کنترل پنل cPanel، سریع و کامل برای راه اندازی انواع سایتهای تحت php از جمله وردپرس، جوملا، دروپال، انواع انجمنها و فروشگاههای آنلاین بهترین انتخاب است

isphost.ir


هاست و نصب رایگان سایت ساز

هاست یا میزبانی وب فضای نگهداری کلیه داده ها و فایلهای وب سایت شما است. آی اس پی هاست یکی از نرم افزارهای سایت ساز را بصورت رایگان بر روی هاست شما نصب می کند.

isphost.ir


طراحی سایت

تجربه چندین ساله آی اس پی هاست در زمینه طراحی وب سایتهای داینامیک، استاتیک، فلش و پورتال سازمانی، اطمینانی است تا شما پروژه های طراحی وب سایت خود را به ما بسپارید.
isphost.ir

ثبت دامنه

کلیه دامنه ها در آی اس پی هاست به نام شما و آدرس ایمیل و نشانی خودتان که در سایت وارد می کنید ثبت می شود. پنل مدیریت کامل دامنه شما تنها در اختیار خودتان می باشد. برای ثبت برخی پسوندها و نام دامنه ها نیاز به رعایت مقررات و شرایطی هست که بدون آنها دامنه ثبت نمی گردد. لطفاً پیش از ثبت دامنه بخش قوانین ثبت پسوند دامنه مورد نظرتان را ببینید.
با ثبت دامنه شما اولین گام برای ایجاد سایت خود را بر می دارید. توجه کنید که ثبت دامنه تنها نام سایت را به مالکیت شما در می آورد و شما برای ایجاد یک سایت کامل نیاز به سفارش هاست و طراحی سایت دارید.

isphost.ir

تبلیغات در گوگل چیست؟

تبلیغات کلیکی گوگل یا گوگل ادوردز (Google AdWords) مناسبترین روش و مؤثرترین روش تبلیغات اینترنتی است. به کمک تبلیغات در گوگل آگهی وب سایت شما متناسب با بودجه ماهانه و روزانه شما در صفحه نتایج جستجوی گوگل و سایتهای مرتبط با آن برای کلمه های کلیدی مرتبط به سایت و کسب و کارتان نمایش داده می شود.
آی اس پی هاست با توجه به زمینه کاری شما، کلمه های کلیدی و متن تبلیغات مورد نظر شما، وضعیت سایت شما و بودجه ای که برای کار تبلیغات در نظر گرفته اید تبلیغات کلیکی شما در گوگل را برایتان مدیریت می کند.
برای مشاوره و برنامه ریزی کمپین تبلیغات در گوگل خود و اطلاع از تعرفه ها با ما تماس بگیرید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان اصفهان
آدرس :  استان اصفهان - اصفهان
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: طراحی وب سایت،ثبت دامنه ، هاست
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط