ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

طراحی وب سایت توسط تیم حرفه ای شرکت سرمدپیام جاوید

طراحی وب سایت توسط تیم حرفه ای شرکت سرمدپیام جاوید

قیمت : 300هزارتومان تا 3 میلیون به بالا

تیم 44sms معتقد است که وب سایت شما ویترین حرفه ای شرکت شما در بازار است و باید از نظر فنی کاملاً بی نقص و مدرن، از نظر ظاهری شکیل و از نظر محتوا جامع و هدفمند باشد تا بهترین بازتاب ممکن از فعالیتها، جایگاه و اعتبار شرکت شما را در بازارهای منطقه ای و جهانی بنمایش گذارد .44sms حاصل یک تفکر تحول گرا و زیبایی محور است. طراحی سایت و حضور در فضای باز اینترنت برای هر شرکتی به یک ضرورت تبدیل شده است و هر روز بر تعداد تجارت هایی که به طراحی سایت خود بیش از طراحی دکوراسیون شرکت توجه میکنند افزوده میشود. ما معتقدیم که بهترین دوستان ما مشتریانمان هستند و موفقیت 44sms در گرو جلب رضایت کامل شماست. ولی طراحی سایت و راه اندازی آن نقطه پایان کار شما نیست و صرف داشتن یک سایت زیبا و کاربردی نمیتواند تضمینی بر موفقیت شما باشد. آژانس خلاقیت 44sms علاوه بر طراحی سایت شما، در زمینه های تکمیلی مانند برندینگ، سئو و پشتیبانی همراه شما خواهد بود. مهمترین هدف ما بعد از طراحی سایت شما، همراهی و مشاوره جهت کسب موفقیت و بهترین نتیجه از آن می باشد.

نکاتی در مورد هزینه ها :
امکانات و طرح ظاهری مهمترین ملاکهای تعیین قیمت دقیق می باشند و تا این موارد به طور دقیق مشخص نگردد امکان تعیین هزینه های دقیق وجود ندارد . به همین دلیل هزینه ها در جدول تعرفه ها به صورت تقریبی درج شده اند .
در بخش گرافیک و ظاهر سایت معمولا هرچقدر طرح ظاهری سایت دارای موقعیت های (پازیشن) بیشتر , افکتهای بیشتر , طراحی استاندارد و مدیریت قالب حرفه ای , استفاده از اصول رنگشناسی , اسلایدر و اسلایدشو ها و در نهایت زیبایی و کارایی و کاربر پسندی بیشتر باشد سطح گرافیک به سمت سطح حرفه ای و در نتیجه هزینه بالاتر نزدیک تر میشود.
در بخش امکانات مورد نیاز هر چقدر امکانات دارای ارتباط بیشتر با کاربر , پیچیدگی ساخت و مدیریت , زمان بر بودن در ساخت و در نهایت هر چقدر اختصاصی تر و سفارشی تر باشد به سمت حرفه ای و هزینه بالاتر نزدیکتر خواهد شد .جهت مشاوره رایگان ودریافت اطلاعات بیشتر و همچنین درخواست طراحی وب سایت لطفا با اشاره به نام آگهی دهنده ( فاطمه اسکندری )با بخش مشاوره شرکت به شماره *********** تماس حاصل فرمایید.

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان اصفهان
آدرس :  استان اصفهان - اصفهان
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: طراحی وب سایت توسط تیم حرفه ای شرکت سرمدپیام جاوید
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط