ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت

شرکت سروش پرداز پارسیان در سال 1384 با هدف مشارکت در ایجاد بستر و فضای مناسب جهت رشد و اعتلای دانش IT در سطح کشور تاسیس گردید و در این مدت توانسته است با رویکرد ارائه خدمات مختلف دراین خصوص جایگاه خود را در عرصه علم و فناوری روز مشخص نماید. با این هدف و چشم انداز مناسب و بکارگیری دانش نیروهای تحصیلکرده و مجرب به مرحله­ ای رسیده است که می­تواند درمیدان رقابت علمی و فنی در مقابل سایر فعالان در این زمینه عرض اندام نماید. زمینه­ های فعالیت این شرکت به شرح ذیل است:

طراحی و پیاده سازی شبکه: در بخش طراحی و پیاده سازی شبکه افراد و نیروهای کارآمدی در خدمت شرکت هستند که تجربیات فنی آنها در پیشبرد پروژه هاو اجرای درست طرح­ها بسیار موثر است.

طراحی وب سایت­های پیشرفته: واحد طراحی وب سایت شرکت متشکل از مجموعه ­ای قوی و متعهد از طراحان ، برنامه نویسان وکارشناسان فروش کارآزموده می­باشد که با طراحی وب سایت­های سفارشی وبکارگیری دانش روز در جهت اهداف مشتریان قدم برمی­دارند.

خدمات سخت افزار و نرم افزار:شرکت با ایجاد تعامل سازنده بین شرکت­های تولید کننده و خدمات دهنده وهمچنین بکارگیری متخصصین مجرب توانسته است در زمینه ارائه خدمات سخت افزار و نرم افزار موفق عمل کند.

سرویس­های امنیتی: طراحی و مشاوره سیستم­های امنیتی و دزدگیر در اماکن عمومی و خصوصی ، نصب و اجرای دوربین­های مداربسته در کارخانجات و اماکن صنعتی.

وب سایت : www.Sourosh.ir
ایمیل : [email protected]
تلفکس :
086-********
086-********
086-********
086-********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان مرکزی
آدرس :  استان مرکزی - اراک
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: طراحی وب سایت
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :