ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

طراحی و ساخت دستگاه CNC برش فوم - یونولیت

طراحی و ساخت دستگاه CNC برش فوم - یونولیت

بسمه تعالی

ماشین سازی کَسَر صنعت اردبیل

     تنها تولید کننده رسمی و قانونی میز برشهای  CNC  در ایران

 ماشین سازی کــَسَر صَـنعت اردبیل – برادران ناصری تنها تولید کننده رسمی و قانونی ( دارنده گواهینامه مالکیت صنعتی در ایران ) انواع دستگاههای CNC برش یونولیت ( فوم - پلی استایرن – پلاستوفوم ) با کامپیوتر با بهره گیری از کارشناسان و متخصصان مجرب در نظر دارد دستگاههای ( میز برش کامپیوتری ) تولیدی خود را در سیزده 13مدل متنوع با 5 ٪ درصد تخفیف ویژه و با شرایط استثنایی در اختیار مدیران محترم کارخانه های مربوطه قرار دهد.

دستگاههای تولیدی این شرکت مجهز به نرم افزارهای بی نظیر، کامل و پیشرفته ای هستند بطوریکه در یک نوع آن نیازی به نقشه کشی نمی باشد یعنی نقشه ها بطور مستقیم و با تعیین اعداد و پارامترها آماده میگردند و در نوع دیگر از آنها نقشه ها در نرم افزار اتوکد طراحی وآماده می شوند. با وجود این امکانات کاربر می تواند انواع اشکال و فرمهای پیچیده دلخواه خود را از قبیل : گرد کامل – بیضی – مورب – سینوسی و ... را در نرم افزار اتوکد یا پارامتری (بصورت خیلی ساده با تعیین اعداد) طراحی و به مورد اجرا درآورد.

دستگاههای تولیدی این شرکت در سیزده 13 مدل و با چهار نوع نرم افزار تحت ویندوز XP عرضه می شوند که همه این نرم افزارها دارای امکانات کامل و خیلی استثنایی ، مخصوص برش یونولیت هستند انتخاب نوع میان افزار با مشتریست.

دستگاههای تولیدی این شرکت با 12 ماه و 18 ماه گارانتی فراگیر ( تعویض قطعات ) و خدمات پس از فروش عرضه می شوند . (بسته به نوع نرم افزار، قیمت و قطعات )

در ضمن این شرکت سفارشات ساخت دستگاههای کاربردی مورد نیاز شما را در زمینه برش یونولیت می پذیرد .




تلفن تماس مسئول فروش و سفارشات :  ***********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان اردبیل
آدرس :  استان اردبیل - اردبیل
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: طراحی و ساخت دستگاه CNC برش فوم - یونولیت
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :