ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

طراحی و ساخت کارخانجات تولید، بسته بندی و استریل ت

طراحی و ساخت کارخانجات تولید، بسته بندی و استریل ت

شرکت نو ایده اندیشان ماشین سازی حسینی قادر است با آنالیزی دقیق از بازار کارتجهیزات پزشکی ، موفقیت تولیدات تجهیزات پزشکی شما را به صورت واقع بینانه ارزیابی کند . بر اساس اطلاعات بازار تجهیزات پزشکی ، طرح توجیهی مربوط به پروژه شما محاسبه می شود و بهترین راههای ممکن برای سرمایه گذاری در مورد تجهیزات پزشکی ارزیابی قرار می گیرد.
قبل از شروع هر طرح جدید تولید ، مونتاژ ، بسته بندی و استریل تجهیزات پزشکی لازم است که با مشتری خود در مورد جزئیات کامل طرح ، جلسه ای فنی و اقتصادی داشته باشیم . هدف ما تنها فروش یک طرح تولید ، مونتاژ ، بسته بندی و استریل تجهیزات پزشکی و پروژه نمی باشد بلکه یکی از مهمترین اهداف این واحد ، قابل توجیه بودن و سود آوری طرح تجهیزات پزشکی برای مشتری می باشد . باید در نظر داشت که فروش یک طرح تجهیزات پزشکی بسیار آسان بوده ولی شروع یک پروژه تجهیزات پزشکی و تولید محصول پزشکی از مشکل ترین قسمتها می باشد.
متخصصین ما دارای تجربه و دانش فنی جزء به جزء پروژه تجهیزات پزشکی بوده و برنامه ریزی دقیق تولید تجهیزات پزشکی موجب ایجاد سهولت در پیشبرد کلیه مراحل پروژه تجهیزات پزشکی می گردد.
در نهایت ما برای اخذ مجوزهای لازم جهت پروژه تولید ، مونتاژ ، بسته بندی و استریل تجهیزات پزشکی شما را یاری می کنیم.
با توجه به پروژه های در دست تولید ، این شرکت ماشین آلات و قطعات مورد نیازپروژه ر ا از طیف محصولات نو ایده اندیشان ماشین سازی حسینی تامین نموده و یا بر حسب نیاز، ماشین آلات جدید طراحی و تولید می نماید.
برای هر نوع ساختمان تولید تجهیزات پزشکی ، یک چیدمان منحصر به فرد ارائه داده می شود. با نظارت و سرپرستی مداوم در مراحل مختلف ساخت بنای کارخانه تجهیزات پزشکی ، این اطمینان به شما داده می شود که این بنا مطابق با طرح تجهیزات پزشکی داده شده و به طور دقیق در حال اجرا می باشد ، تا زمانی که بالاخره کارخانه تجهیزات پزشکی برای بازدید نهائی آماده شود.
چیدمان ماشین آلات و متعلقات و قطعات تولید شده تجهیزات پزشکی توسط متخصصین فنی ما انجام می شود . درهمین فاصله پرسنل شما در واحد تجهیزات پزشکی احداث شده با چگونگی کار دستگاه ها ی تجهیزات پزشکی آشنا شده و مدیر طرح شرکت نو ایده اندیشان ماشین سازی حسینی ، آموزش های لازم را در محل کارخانه شما به پرسنل محترم تان می دهد . سپس کارخانه تولید تجهیزات پزشکی یکبار آماده بهره برداری شده به شما تحویل داده می شود.
خدمات ما در سال های اولیه شروع پروژه تجهیزات پزشکی در اکثر مواقع شامل گارانتی در محل می باشد. در شرایط اضطراری ، شرکت نو ایده اندیشان ماشین سازی حسینی هم به صورت فنی و هم اقتصادی، شما و طرح تجهیزات پزشکی شما را پشتیبانی می نماید .بعلاوه شما می توانید از سرویس ویژه شرکت نو ایده اندیشان ماشین سازی حسینی     (سرویس مدیریت کارخانه) استفاده نمایید؛ بطور مثال، متخصص ماشین آلات ما به مدت چند سال در کارخانه شما حضور فعال خواهد داشت.
فرآیند ساخت بناهای کارخانجات تجهیزات پزشکی توسط نو ایده اندیشان ماشین سازی حسینی بر اساس نیازمندی های تولید تجهیزات پزشکی در جهت استفاده بهینه از مواد و حصول اطمینان از فرایند خاص عملیات تولید تجهیزات پزشکی می باشد. در مجموعه نو ایده اندیشان ماشین سازی حسینی طراحی ساختمان کارخانجات تولید تجهیزات پزشکی منحصرا از طریق سیستم طراحی کامپیوتری طراحی می شود. در مرحله ساخت بنای کارخانه ، با همکاری آرشیتکت های داخلی شما ، مناسب ترین و اقتصادی ترین روش را در طراحی مدرن انتخاب می کنیم.
ما از ابتدای شروع ساخت بنای کارخانه تجهیزات پزشکی همراه آرشیتکت منتخب شما خواهیم بود و شما را در تمام مراحل ساخت ، پشتیبانی خواهیم نمود و درنهایت زیبایی و منحصر بفرد بودن کارخانه شما را ضمانت می نماییم.
ساخت بنا در نهایت با بررسی های نهائی و منطبق با طرح های مدرن امروزی و نیازهای منطقه ای شما به انجام می رسد.
نو ایده اندیشان ماشین سازی حسینی یک برنامه ریزی کامل تولید تجهیزات پزشکی شامل منابع تامین مواد اولیه

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: طراحی و ساخت کارخانجات تولید، بسته بندی و استریل ت
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط