ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

طراحی و مجری محوطه و فضای سبز

طراحی و مجری محوطه و فضای سبز

قیمت : پس از بازدید

گروه فضای سبز پارسیان افتخار دارد در تمامی زمینه‌های مشاوره ، طراحی و اجرای فضای سبز منازل ، ویلاها ، مجتمع‌های ( مسکونی ، صنعتی ، تجاری ، فرهنگی ، ورزشی و اداری ) با بهره گیری از کارشناسان کشاورزی و فضای سبز و نیروی کاری متخصص خدمات خود را با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب در غالب طرحهایی زیبا و منحصر به فرد و بر اساس سبکهای مختلف فضای سبز ( صخره‌ای ، ژاپنی ، مدرن ، کلاسیک و سنتی) به شما هموطنان عزیز ارائه نماید.

1. مشاوره ، طراحی و اجرای فضای سبز (Landscape Design) : گروه فضای سبز پارسیان خدمات مشاوره‌ای تخصصی خود را به صورت رایگان در محل ارائه می‌نماید. تیم طراحی فضای سبز پارسیان با تکیه بر دانش فنی بالا و بر اساس اعمال نظرات و سلایق شما و استفاده از نرم افزارهای تخصصی سه‌بعدی طراحی فضای سبز ، قادر است شما را به آینده برده تا بتوانید در محوطه فضای سبز سحرانگیز و خیالی خود گام بردارید ؛ همچنین کارشناسان اجرایی گروه ما با نظارت مستمر خود و بهره‌گیری از تیم اجرایی فنی و با تجربه ، فضایی زیبا و دلنشین را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

2. مشاوره ، طراحی و اجرای آبنما و آبنمای پیش ساخته ، برکه ، سیستمهای آبیاری تحت فشار ( آبیاری بارانی ، آبیاری قطره‌ای ) و سیستم آبیاری هوشمند که باعث زیبایی محوطه فضای سبز و نزدیکی هر چه بیشتر شما به طبیعت می‌‌شود ، لازم به ذکر است با استفاده از سیستم آبیاری مکانیزه علاوه بر کاهش چشم‌گیر مصرف آب ، در زمان و هزینه‌های نیروی کاری شما نیز صرفه‌جویی خواهد شد و عملیات آبیاری با دقت بیشتری صورت می‌گیرد.

3. طراحی و اجرای آلاچیق ، گزبو ، سایه بان ، پل ، کلیه سازه‌های چوبی و باربی کیو .

4. نگهداری فضای سبز ویلاها ، آپارتمانها و مجتمع‌های صنعتی ، مسکونی ، تجاری و اداری : با توجه به اهمیت بالای نگهداری فضای سبز در بقاء ، شادابی و زیبایی گلها و گیاهان ، گروه فضای سبز نیروانا قادر است در این راستا خدمات ( هرس ، سم‌پاشی ، کوددهی و غیره) خود را زیر نظر کارشناسان و متخصصین فضای سبز به شما ارئه نماید.

5. طراحی و اجرای Roof Garden ( روف گاردن ، فضای سبز تراس ، بالکن و بام ) ، 3D Planting ( فضای سبز سه‌بعدی ) ، تراریوم و پاسیو .

6. احداث چمن (طبیعی و مصنوعی) ، چمن زمین فوتبال ، گیاهان پوششی ، گل کاری ، باغچه کاری ، محوطه سازی در سطوح وسیع و طراحی دکوراسیون لابی و طراحی منظر .

7. تولید و تامین گل و گیاه فضای سبز و آپارتمانی ، نشاء ، نهال مثمر و غیر مثمر ، بذر چمن ، بذر گل F1 .

8. فروش کلیه ادوات و ماشین آلات باغبانی شامل: انواع چمن زن ، قیچی باغبانی ، بیل و بیلچه ، سم پاش و انواع فلاور باکس (Flower Box) و گلدانهای سفالی ، پلاستیکی و فایبر گلاس.

عبدالرضا قادری:***********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: طراحی و مجری محوطه و فضای سبز
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط