ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

عصاره آلوئه ورا ژاله

عصاره آلوئه ورا ژاله

قیمت : 10000

عصاره آلوئه ورا ژاله حاوی مواد آمینو اسید ، ویتامین ، آنتراکینون ، مواد معدنی ، سالیسیلیک اسید ، استرول ها، قندها و ... می باشد و دارای خاصیت احیاء کنندگی ، درمانگر ، ضد قارچ، ضد باکتری ، ضد ویروس ، ضد سم ، ضد شوره ، ضد التهاب ، ضدعفونی کننده و نرم کننده پوست و مو می باشد.
روش مصرف:
نسبت مصرف این محصول در شوینده ها، حدود یک به ده می باشد یک برابر عصاره آلوئه ورا ژاله و نه برابر شوینده را با هم مخلوط نماییم .
 استفاده نمودن از شامپوی سر و بدن که حاوی عصاره آلوئه ورا ژاله باشد ، علاوه بر تقویت و نرمی موها ، شوره سر را از بین می برد و مقاومت بدن مصرف کننده آلوئه ورا ژاله در مقابل انواع امراض بیشتر می شود و همچنین استفاده از شامپوهای حاوی عصاره آلوئه ورا ژاله ، زخم ها و سوختگی های سطحی و آفتاب سوختگی ها و سوختگی هایی که از طریق اشعه حادث شده را ترمیم می کند و در درمان لکه ها بسیار موثر است و موجب شفافیت و سلامت پوست می گردد.
با اضافه کردن ده قطره عصاره آلوئه ورا ژاله در یک استکان آب و استفاده از آن به عنوان دهان شویه ، عفونت دهان و دندان را از بین می برد و باعث تسکین درد می گردد.
چنانچه قبل و بعد از اصلاح صورت و اپیلاسیون به صورت و بدن مالیده شود ، باعث بهبود زخم های بسیار ریز و جلوگیری از التهاب می گردد، از کبود شدن پوست جلوگیری می کند واجازه فعالیت قارچ ها ویروس ها و باکتری ها را از آن ها سلب می کند و همچنین مالیدن عصاره بر روی زخم و سوختگی ها ، باعث بهبود می گردد.

بسته بندی و قیمت:
10000تومان :بطری60cc 
40000تومان :بطری250cc

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: عصاره آلوئه ورا ژاله
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :