ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

عمده فروشی پوشاک بچه گانه برادران سلجوقی

عمده فروشی پوشاک بچه گانه برادران سلجوقی

جناس عمده فروشی پوشاک بچه گانه برادران سلجوقی چون بطور مستقیم از مبدا(چین) با حداقل هزینه گمرکی وارد منطقه آزاد جزیره قشممیشود با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این اجناس بصورتسفارشی و با کیفیت فوق العاده بالایی در کشور چین تولید و توسط عمدهفروشیبرادران سلجوقی به سراسر ایران ارسال می شوند..

اجناس پاییزه از پانزدهم مرداد 93 رونمایی خواهد شد که بازدیدکنندگانمحترم جهت اطلاع از بروزرسانی سایت می توانند شماره همراه خود را جهت دریافت پیامک برای ما ارسال نمایند. عزیزانی که از طرف عمده فروشی برادران سلجوقی پیامک دریافت نمی کنند می توانند شماره همراه خود را در بخش تماس با ما ارسال نمایند تا از رسیدن اجناس جدید از طریق پیامک اطلاع یابند.

 مشتریان عمده محصولات لطفا پس از انتخاب کد مورد نظر با هر یک از شماره های ۰۹۱۷۴۱۱۰۵۶۱ ۰۹۳۵۱۰۰۶۵۵۴ ۰۷۶۳۵۲۶۵۱۶۴ تماس حاصل فرمایید.
 
به شما اطمینان می دهیم که قیمت های ذکر شده در سایت عینا قیمت های به روز اجناس موجود در مغازه هستند.

 مشتریان عزیز در نظر داشته باشند که هزینه ارسال اجناس تابستانه ۹۳ به شیراز و کرمان بین ۷ تا 10 درصد، اصفهان و اهواز بین ۱۰تا 15 درصد، تهران و مشهد بین ۱۴تا ۲۰درصد از کل مبلغ فاکتور خواهد بود که مشتری بابت بیعانه اجناس باید هزینه ارسال را قبل از ارسال اجناس به شرکت واریز نماید. لازم به ذکر است که در صورتیکه چترباز(حواله بر) از طرف خود مشتری معرفی شود لزومی به پرداخت بیعانه نیست.
 
مشتری پس از رویت و تحویل اجناس طبق فاکتور وجه را به حواله بر پرداخت می نماید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان هرمزگان
آدرس :  استان هرمزگان - قشم
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: عمده فروشی پوشاک بچه گانه برادران سلجوقی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :