ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فروشگاه ساز ویرچو

فروشگاه ساز ویرچو

شرکت فناوری اطلاعات تاوریژ با شناخت دقیق از وضعیت بازارکنونی و فضای رقابتی حاکم بر آن آمادگی خود را جهت راه اندازی سایت های فروشگاهی و طراحی سایت و بهینه سازی آن برای شما در کوتاه ترین زمان و با سرمایه مناسب و با کیفیت فوق العاده اعلام می دارد .

امروزه انتخاب بهترین فروشگاه ساز که بتواند به صورت کاملا حرفه ای یک فروشگاه مجازی ساده و البته پیشرفته را ساپورت نماید به دلیل عدم آشنایی با چگونگی ساخت و ایجاد فروشگاه آنلاین کاری مشکل و همچنین پر هزینه می باشد.
این موضوع موجب ایجاد انگیزه در تیم ویرچو گردید تا این امکان را در بین انبوه فروشگاه ساز ها فراهم نماید تا عموم افراد بتوانند به هدف خود یعنی داشتن یک فروشگاه اینترنتی قوی و با هزینه مناسب برساند تا کاربران برای کسب و کار خود تجربه تجارت و فروش آنلاین را علاوه بر روش های تجارت سنتی داشته باشند.فروشگاه ساز ویرچو برای هر نوع محصول شما شامل نرم افزار و سخت افزار و کالا های مرسوم در بازار امکان خرید آنلاین را به صورت فوق حرفه ای به روش های مختلف مانند خرید پستی و غیره فراهم می نماید.

تجارت الکترونیک به عنوان یکی از جدیدترین روشهای بازرگانی با سرعتی باورنکردنی در حال گسترش می باشد.فروشگاه های اینترنتی، پرداخت الکترونیک، ارتباط از طریق پیامک، رهگیری خریدهای انجام شده و ... از شاخصه های این روش می باشند.

بالاترین تکنولوژی برنامه نویسی فروشگاه ساز، بروز رسانی مداوم، ضریب امنیت بالا، ایندکس شدن کامل در موتورهای جستجو، سازگاری با بانک ها و سیستم های پستی، انعطاف در امکانات و ظاهر فروشگاه، شخصی سازی فروشگاه ساز و سایر امکانات، فروشگاه ساز ویرچو را به بستری مناسب برای یک فعالیت بلند مدت تبدیل نموده است.

بالا بردن کیفیت کارهای ارائه شده در چهارچوب استانداردهای حاکم در دنیا، امری نبود که به طور اتفاقی حاصل گردد.دیدگاه بلندمدت در تحقیق، تولید، عرضه و پشتیبانی از جمله نگرش راهبردی ما در کار است، نگرشی که به شهادت آنچه انجام گرفته است برای مجموعه ویرچو تخصص و برای مشتریان آن رضایت را به همراه داشته است.

سری جدید فروشگاه ساز ویرچو با پوشش تمامی نیازهای یک سیستم فروشگاهی در سطح حرفه ای اینک راه را برای تجارت الکترونیک شما آسان ساخته است .به خانواده بزرگ ویرچو بپیوندید و از تجارت الکترونیک در فضایی متفاوت لذت ببرید !

http://www.virtu.ir

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان شرقی
آدرس :  استان آذربایجان شرقی - تبریز
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروشگاه ساز ویرچو
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :