ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

فروشگاه محصولات اصل مایکروسافت – لایسنس

فروشگاه محصولات اصل مایکروسافت – لایسنس

قیمت : مراجعه به سایت

فروش لایسنس های اصل محصولات مایکروسافت

فروش ویژه محصولات اصل شرکت مایکروسافت تا 90 درصد تخفیف !
www.microsoftshop.ir

با توجه به گسترش روز افزون استفاده از محصولات تخصصی کمپانی مایکروسافت در دنیا و نیاز به پایداری و ثبات در دسترسی به اطلاعات در هر لحظه، مایکروسافت شاپ مفتخر، به ارائه کلیه لایسنس‌های معتبر نرم افزارهای Microsoft در ایران می‌باشد.

شما می توانید هر یک از محصولات مایکروسافت شامل سیستم عامل ها ، نرم افزار های اداری ، ابزار های برنامه نویسی و ... را با مبلغ ریالی و یا ارزی از 60 تا 90 درصد تخفیف تهیه کنید.

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره جهت انتخاب محصول متناسب با نیازهای شما هستند. این شرکت کلیه مراحل ارائه و فعال سازی نهایی لایسنس را در کمترین زمان ممکن ارائه خواهد کرد. تیم پشتیبانی ما آماده ارائه در طی فرآیند راه اندازی لایسنس همواره در خدمت شما خواهد بود. لازم بذکر است، کلیه لایسنس‌‌ها قانونی و از سایت شرکت Microsoft قابل استناد و ثبت می‌باشد.

لازم به ذکر است قیمت برخی محصولات برای نمونه در زیر آمده است :
180 هزار تومان (60 درصد تخفیف )  Windows 8   
290 هزار تومان (60 درصد تخفیف)  Windows 8 Pro   
210 هزار تومان (50 درصد تخفیف)  Windows 8.1   
360 هزارتومان (50 درصد تخفیف)  Windows 8.1 Pro   
150 هزار تومان (75 درصد تخفیف)  Windows 7 Pro   
190 هزار تومان (75 درصد تخفیف)  Windows 7 Ultimate   
660 هزارتومان (85 درصد تخفیف)  Visual Studio 2012 Pro   
690 هزار تومان (80 درصد تخفیف)  Office 2013 Pro Plus

لازم به ذکر است تخفیف محاسبه شده براساس قیمت مصوب محصولات که به صورت الکترونیکی ( و نه در قالب جعبه) در فروشگاه رسمی مایکروسافت فروش میرسند محاسبه شده است.

لازم به ذکر است تمامی لایسنس های ارایه شده از نوع Retail مستقیما از مایکروسافت ارایه می شوند و محدودیتی برای فعالسازی، آپدیت و یا استفاده در ایران ندارند

همچنین شرکت ما مفتخر است که هر گونه پشتیبانی ارایه شده توسط مایکروسافت مانند امکان آپگرید که به خریداران دیگر ارایه می شود به دارندگان لایسنس های خریداری شده از ما نیزتوسط مایکروسافت ارایه شود.

شما می توانید هر یک از محصولات مایکروسافت شامل سیستم عامل ها ، نرم افزار های اداری ، ابزار های برنامه نویسی و ... را با مبلغ ریالی و یا ارزی تا 90 درصد تخفیف تهیه کنید.

درصورت تمایل به استفاده از خدمات فوق الذکر مدیریت فروش مایکروسافت شاپ آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه اطلاعات کامل در خصوص موارد مذکور و همچنین روشن سازی نکات برجسته ارائه این خدمات می باشد.

ما آماده ارائه مشاوره جهت انتخاب محصول متناسب با نیازهای شما هستیم. کلیه مراحل ارائه و فعال سازی نهایی لایسنس را در کمترین زمان ممکن ارائه خواهیم کرد. تیم پشتیبانی ما آماده ارائه در طی فرآیند راه اندازی لایسنس همواره در خدمت شما خواهد بود. لازم به ذکر است، کلیه لایسنس‌‌ها قانونی و از سایت شرکت Microsoft قابل استناد و ثبت می‌باشد.

دفتر : تهران ونک ملاصدرا پردیس شماره 31

شماره های تماس :
***********
***********
***********
فکس :
***********
www.microsoftshop.ir

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروشگاه محصولات اصل مایکروسافت – لایسنس
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط