ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فروش انواع مدل های مانتو آی تک با مناسب ترین قیمت

فروش انواع مدل های مانتو آی تک با مناسب ترین قیمت

قیمت :  

واحد صنفی تولیدی آی تک مفتخر است که از دهه هفتاد تا کنون در امر تولید پوشاک زنانه اعم از پالتو، مانتو، بارانی و نیز کت و شلوارهای اداری و مجلسی با زیباترین متد های روز، و اصیل ایرانی و اسلامی در خدمت مردم عزیز کشور عزیزمان می باشد.
این واحد توانسته است با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات و ماشین آلات در صنعت پوشاک و آموزش پرسنل خبره و بهره مندی از کارکنانی توانمند و متعهد در سایه حمایت های همیشگی و بی دریغ هموطنان بزرگوار، فعالیت های خود را روز به روز با کیفیت تر و نزدیک به استاندارد های جهانی مطرح نماید.
کیفیت تولیدات آی تک از نظر کاربرد مواد اولیه، تکنولوژی، طراحی، دوخت و سایر جزئیات فنی همگام با کیفیت بهترین و معروفترین برَند ها می باشد؛ و حتی در بعضی از موارد می توان گفت که در سطحی بالاتر قرار دارد. لازم به ذکر است که تمامی محصولات این واحد تولیدی در داخل کشور و از طریق فروشگاههای داخلی به دست مصرف کنندگان عزیز میرسد.
تلاش مدیریت , متخصصین ارزنده و کارکنان زحمتکش این مجموعه , تولید و عرضه محصولات با کیفیت عالی و قیمت های مناسب در قالب های شیک و زیباست . امید است , بتوانیم در این راه , رضایت شما مشتریان عزیز را جلب کنیم .
برای دیدن محصولات به سایت ما مراجعه کرده و برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید
http://shikat.com/itak

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش انواع مدل های مانتو آی تک با مناسب ترین قیمت
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط