ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فروش انواع ویدئوکنفرانس های POLYCOM

فروش انواع ویدئوکنفرانس های POLYCOM

ویدئوکنفرانس امروزه در بیشتر سازمان ها، شرکت ها، بیمارستان ها، مراکز درمانی و پژوهشگاه های بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از محصولات ویدئوکنفرانس برای بسیاری از نهاد هایی که دارای بیش از یک شعبه هستند مقرون به صرفه تر است. از جمله مزایای استفاده از راه کارهای ویدئوکنفرانس می توان صرفه جویی در هزینه ها، صرفه جویی در زمان، کاهش ریسک های احتمالی و خطرات ناشی از سفر و ارتباط دائم با پزشکان ویا کارشناسان سازمان را نام برد.
شرکت POLYCOM در راستای سازگاری با موج جدید راهکارهای ارتباطات یکپارچه کلیه محصولات خود را به روز کرده و مهمترین خاصیتی که در نسل جدید ارائه شده، استفاده از پروتکل ارتباطی H.264 SVC است. این پروتکل فشرده سازی در محیط های مبتنی بر ارتباطات یکپارچه (UC) برای حداکثر کیفیت با کمترین پهنای باند، طراحی شده است.
پایانه ها و MCU های POLYCOM با کمترین چالشی می توانند در مجموعه نرم افزار Microsoft LYNC رجیستر شده و با بالاترین کیفیت خدمات خود را به کاربران این مجموعه ارائه کنند. شرکت POLYCOM اولین تولید کننده تجهیزات ویدیوکنفرانس بود که در این سازگاری پیشقدم شد.

سری POLYCOM VSX یکی از پر فروش ترین و پیشرفته ترین پایانه های ویدیوکنفرانس عصر خود است که توانایی بالا در عین سادگی را یکجا دارد. کیفیت ارتباط در سری VSX به SD میرسد که برای جلسات گفتگو بسیار مناسب است و علیرغم قدیمی بودن، هنوز هم با کلیه تجهیزات پیشرفته امروزی بدون مشکل ارتباط برقرار می کند و تکنیک های پیشرفته ای مثل کنترل دوربین سایت مقابل را نیز اجرا می کند.
خروجی تصویر به دو صورت S-Video و Composite است که تقریبا روی هر تلویزیونی حتی قدیمی نیز این پورت ها پیدا می شود.
شرکت کاوا ارتباطات هوشمند بزرگترین ارائه کننده محصولات پلیکام و نماینده فروش سیستم های ویدئوکنفرانس Polycom در ایران می باشد.
اطلاعات تماس :
021-********
www.adminkala.com
[email protected]

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش انواع ویدئوکنفرانس های POLYCOM
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :