ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فروش تانکر و گالن اب تا شو

فروش تانکر و گالن اب تا شو

قیمت : تماس بگیرید

فروش تانکر و گالن اب تا شو

فروش فقط کلی

مخازن تا شوی مایعات ( تانکر کیسه ای )
از این مخازن علاوه بر استفاده در مواقع بحرانی و عملیات امداد و نجات میتوان در موارد دیگری ، از جمله ذخیره سازی آب در مزارع کشاورزی ، کارخانجات صنعتی ، منازل مسکونی ، کارگاه های عمرانی و .... نیز استفاده مؤثر بعمل آورد. 

در مقایسه قابلیت های کاربردی مخازن تاشو با مخازن ثابت می توان به موارد زیر اشاره داشت :
1 - وزن کمتر : بدلیل استفاده از مواد پلیمری مسلح و مقاوم در فرایند تولید ، این محصول دارای وزن کمتری تا 10% وزن مخازن فلزی است . در نتیجه به آسانی جابجا شده و به سرعت و با هزینه کمتری به محل نصب انتقال می یابد .
- 2 انبار داری : قابلیت جمع شدن این مخازن موجب می گردد تا در هنگام نگهداری داخل انبارهای امدادی فضای کمی را اشغال نمایند ، از اینرو هزینه انبارداری کاملاٌ کاهش می یابد.
3 - تعمیر و نگهداری : برای تعمیر مخازن تاشو به حداقل تخصص و ابزار نیاز است و بدلیل امکان شتشوی آسان آنها نگهداری از محصول به راحتی میسر می باشد .
4 - سهولت در عایق بندی حرارتی : بر خلاف مخازن ثابت ، امکان عایق بندی مخازن تاشو با سهولت بیشتری صورت گرفته و با امکانات محدود میتوان از تبادل حرارتی آن جلوگیری کرد.
- 5 طقابلیت استقرار در هر سطحی : با توجه به فرم پذیری این مخازن ، امکان استقرار آنها در سطوح شیبدار و غیر مسطح کاملاٌ میسر بوده و نیاز الزامی به آماده سازی و زیرسازی محل استقرار وجود ندارد .
6 - توزیع بار : استفاده از مخازن کیسه ای در مکانهایی که از مواد نرم پوشیده شده اند نظیر خاک خشک یا نمدار و یا عایق رطوبتی پشت بام بدلیل توزیع بار صفحه ای هیچگونه آسیبی به سطح زیر کار وارد نمی گردد. در صورتی که مخازن فلزی با وارد آوردن فشار نقطه ای در محل فرو استقرار بتدریج فرو نشسته و ایجاد مشکل می نماید .
- 7 مخازن زیر زمینی : استفاده از این مخازن در زیر زمین به عنوان مخازن پس آب (سبتیک) و یا مخازن آب مصرفی بواسطه ارتفاع کم و مقاومت در برابر خوردگی بسیار مقرون به صرفه تر و عملی تر است .
8 - عایق الکتریکی : از آنجا که در ساخت این مخازن از مواد پلی مری (PVC ) استفاده گردیده ، بنابراین عایق الکتریکی بسیار مقاومی است .
 - 9 ضربات یا فشار های احتمالی : بدلیل انعطاف پذیری و مقاومت بسیار بالای مواد سازنده این مخازن نسبت به نوع فلزی خود از عمر بیشتر و صدمه پذیری کمتری برخوردار است .

گالن اب تا شو
از ویژگیهای ممتاز این محصول که در دو شکل متفاوت و در اندازه های 10 ، 15 و20 لیتری عرضه می گردد ، حجم کم آن هنگام بسته بندی است که در مقایسه با ظروف آب پلاستیکی معمولی ، صرفه جویی قابل ملاحظه‏ای را در قیمت ، حمل و نقل ، انبارداری ، و بویژه در مصرف آب سبب می‏گردد . بگونه ای که هر50 عدد یا 60 عدد از آن داخل یک کارتن مقوایی به ابعاد 50 x 50 x70 سانتیمتری بسته بندی و عرضه می گردد. ضمن اینکه بواسطه شکل ، اندازه و حجم متناسب ، توزیع و استفاده از آن در شرایط اضطراری سهل تر و سریع تر صورت می گیرد.
• ماده تشکیل دهنده بدنه : ترکیبی از چند گرید پلی اتیلن HDPE غیر بازیافت قابل مصرف انسانی
• قطر دستگیره : 10 میلیمتر 
• مقاومت در برابر حرارت : 50 +تا 20 -
• شفافیت : سفید روشن متمایل به بی رنگ 
• مقاومت در برابر نیرو : حداقل 100 کیلو گرم با حجم پر
• ابعاد 15 لیتری : 24 x 24 x 25 سانتیمتر در حالت پر و 6 x 24 x 25 سانتیمتر در حالت بسته
• مقاومت در برابر پرتاب : از ارتفاع 2 متری با حجم پر از آب 
• مدت استفاده : حداقل یکسال در شرایط نگهداری و یا مصرف متعارف
• تحمل سنگینی دستگیره و گیره انتهایی : حداقل 20 کیلو گرم

::::::::::::::::



ارسال به تمام نقاط کشور

برای اطلاعات بیشتر به وبسایت


www.shushtarmarket.ir

رجوع کنید

و یا با شماره تلفن *********** تماس بگیرید

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان خوزستان
آدرس :  استان خوزستان - شوشتر
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش تانکر و گالن اب تا شو
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :